Forever a stone

Alla inlägg under juli 2010

Av Elvira Carlsson - 31 juli 2010 21:37

hejsaan

just nu sitter ja ba här & dryygar ,

haft gode kul idag ;)

vakna tpp runt tjugo i nio av att Moa ringde ,

sen for ja ut på stan elva , & var med Moa ;)

sen efter tpp huundra år (-.-) kom våran blattebästis Julle och hans kompis ;D

de var tpp naajjs , osså kom Moa Fagerlönn ut och var med oss :)

kulkul ,

fast Julle o han andra var ba med oss tpp ett tag , sen for dom nånstans , och sen kom dom tillbaka ;))

meen aja , de var ganska kul iaf  (: <3


skriver mer seen ,


puuuuusssn;*/ec



mittliväääger<3




 

kärlek på den här <3

Av Elvira Carlsson - 31 juli 2010 00:35

nu blire sängen , så jag orkar upp när Moa kmr :)

hennes buss går 09:20 ;D


aaaaajjjja ,

var social via sms?

0706071540 (mp'

Av Elvira Carlsson - 30 juli 2010 23:08

jag saknar den gamla tiden .

när vi var vi . vi alla var bästakompisar ,

asså seriöst , vad hände?

DU har aldrig tid ,

DU flyttade,

DU orkar inte,

DU får inte ,

JAG orkade bara inte mer , allt var så jävla jobbigt just då.

Men JAG vill verkligen ha tillbaka allt dedär.

JAG saknar er , seriöst .

Bästavänner ,

de var ju vi 5 mot världen , genom allt .

Men ingen verkar orka längre.

Vad hände med ' töntligan'?

Vi tog skilda vägar & greppade tag i andras händer.

Det blev ju typ så?

DU fick han

NI vart bästakompisar

DU har andra som du är med ist.

JAG började vara med Moa .

Nu har ingen tid längre , lr jo , ibland typ.

Men inte ofta , förut var vi med varann jävlat 24/7 vi fem ,

Alla dagar på bibblan , alla dagar på gården , allt dedär och tjejkvällen hos Cissi , kmr ni ihåg? Jag var typ i en depression då , men du tyckte ja skulle komma bara för att bli lite gladare . Jag kmr ihåg det , jag hade inte varit på skolan på en vecka elrnå , jävlat INGEN hade orkat komma förbi och fråga hur ja mådde elr nåt. Men DU , bästavän , tyckte jag skulle komma till Cissi . Asså seriöst , tack så jävla mkt för det . Du förstår inte hur glad jag blev , då kändes det verkligen som att nån brydde sig om mig . Bara detdär lilla fick mig att må bra , att vara där & kunna prata med dig . Allt vart bättre efter det , elr nästan . Jag orkade mer , jag började äta igen , elr lite iaf . Men jag kommer ihåg hur sura alla vart , alla vart så jävla sura för att jag hade gått ner 5 kilo . Men jag mådde fan inte bra , men det verkade ju ingen förstå? Bara DU , du är en av dom få som förstår . DU får mig att må bra , bästavän . När nästan alla andra lämnade mig så fanns du alltid där , och då menar jag alltid. DU var den jag kunde lita på mest av alla , DU fanns alltid där bakom mig . Jag är så grymt tacksam för allt du gjort för mig .

När jag mådde som värst , fick du mig att må bra igen . DU var den enda som lyssnade på mig , du förstod vrf jag mådde som jag gjorde . Inte ens jag förstod , haha . Jag mådde bara allmänt dåligt . Och DU , det är fan tack vare dig jag fortfarande är vid liv . Om alla bara visste hur dåligt jag mådde då .

Jag orkade jävlat inget. Men sen kom DU , du kom in i mitt liv .

Mitt första riktigt seriösa förhållande , jag älskade dig över allt annat på Jorden .

Jag hade aldrig i hela mitt liv mått så bra som jag gjorde när jag var med dig .

Du fick mig upp på fötter igen , sen ner på botten igen .

Tror aldrig jag har mått så dåligt , elrjo .

Det har jag faktiskt , det var inte det värsta som hänt mig .

Men jag orkar inte mer , allt hemma , alla kompisar som ba sviker en hela tiden . Och alla jävla killar , dom är ba idioter hela högen .

Men nu , just NU känns de fan bra ,

för idag kmr Moa! Och IDAG ska vi träffa våran nya bästis!

Sådetså!

Och det känns helt awesome faktiskt!

Livet leker just nu .

Fast vissa dagar kan ja ba må piss , utan anledning .

För att alla jävla minnen kmr tillbaka , våra minnen . Som ja saknar som fan .


Men iaf så mår ja heltjävlaunderbart idag ,

saknar bara mina muppkompisar .

Jag älskar er , ni betyder jävlat allt .

Utan er då skulle ja inte vara den person som jag är idag .

Hoppar ni , då jävlar , då hoppar jag med.


  Victoria 'Vicky' Rundqvist , bästavän , syster. <3


  Cecilia 'Cissi' Björk , <3


  Fanny Karlsson , du&jag genom allt , såäre. <3


  Alice Albag , syster , min andra halva . <3


  Isabelle ' i.C' Olofsson , utan dig är jag seriöst ingen . ingen alls . hoppar du , så hoppar jag , och såäre. <3


Saknar er , saknar oss .

Älskar er .



hade ba lust att skriva av mig liiite :)


längtar iaf tills .. typ senare idag

det blir najs :)


jaja ,


puuussn

Av Elvira Carlsson - 30 juli 2010 22:32


sån här musik lyssnar ja på just NU!

elr aa .. :)

alla låtar är fan minnen , haha . (L)




Av Elvira Carlsson - 30 juli 2010 17:49

hejhej

just nu sitter ja här i Luleå :)

har tp precis kommit hit , elr kom runt fyra sen gick vi och åt .

de var najjjs ;D

och idag ska ja .. inte göra nå :D

men imorn blire att dra ut på stan & va med folkk :)

de blir najsnajs (yy'


men orkar it skriva nå mer ,


puuuuussssnn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 30 juli 2010 00:36

hejsaan

just nu sitter ja hos Moa , & hon tpp duschar , elr inte längre ;D

och ja tpp sitter här o baaaa drygar o pratar i tlfn med en cool snubbe ;))

men nu ska Moa sitta :D


puuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 28 juli 2010 23:03

chacha bloggen ;DD<3

just nu sitter ja här med lilla Moa ;D

har varit me hon hela dan , och hon ska sova här :) (Y)

och snart ska vi upp & se Superhero movie med Eve o Ante!

det blir naaajjjs ;]


men aaaaajjjjjjjaaaaaaaaaaaa ,


puuuuussn;*/ec


   <3

Av Elvira Carlsson - 28 juli 2010 13:17

Nu blire ut på byn m Moa!

0706071540 (mp)

smsa om de är nå ;))



puuuusssn;*/ec






aaaaaaaasssåshit,

Ovido - Quiz & Flashcards