Forever a stone

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

-

Av Elvira Carlsson - 7 januari 2013 19:09

   

Första bilden är från april,och andra är från idag.

Min älskade piercing är äntligen på plats igen,underbart :)

Kände för att pierca mig,tänkte först göra i mitten,alltså underläppen. Men kände att det jag inte skulle passa i det,så det blev den gamla igen! Annars då? Jo,är med Jennifer,eller hon är ute just nu. Vaknade typ två av att det plingade på dörren å Jennifer&Alicia kom. Bara varit i stan hela dagen,kom hem för typ en timme sen. :)

Ikväll ska jag vara med Olov och kanske Ida,blir nog bra!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards