Forever a stone

Alla inlägg under juli 2010

Av Elvira Carlsson - 15 juli 2010 01:35

hejsansveejjsan ,

just nu sitter ja här& typ drygar.

lite drygt , jao .

men palla skriva nå ens?


puuss;*/ec

Av Elvira Carlsson - 13 juli 2010 02:35

nu blire säängen ,

så smsa , 0706071540 (mp) <3







du är så jävla vacker',

Av Elvira Carlsson - 12 juli 2010 23:52

hejsaaan

idag har ja varit i Haparanda! ;o

var tvungen att kliva upp tp åtta -.-

sen gå igenom heeela IKEA ,  lite smått drygt , ja .

sen for vi till Finland ;DD

aldrig varit i Finland elr Haparanda förut , så de var ändå gode kul ;)

och nu är ja hos pappi .

dryygt :( har nada att göra .. ,

vill hem till Älvsbyn och vara med mina homies ;o<3 hehe

men skaa ddra

puss;*/ec






Av Elvira Carlsson - 11 juli 2010 18:40

hejsansvejsan ,

just nu sitter ja här och har tp precis kommit hem :)

var i Piteå med Moa :D<3

vi typ var med Erik Abrahamsson :))

vi gjorde it så mkt , typ bara gick runt på stan ;P

sen så ringde typ Leif osså var vi med han , sen kom Jocke , så vi var med han med ;DD haha

sen for tp Erik , sen kom tp min morsa , så åt ja&Moa , sen for vi typ :P

gode kul ändå (: har it varit i pite på tp en månad ;o asså om man it räknar med idag..


men aja ,

imorn blire iaf Haparanda! IKEA!

sen Luleå till pappa :))

puss;*/ec

Av Elvira Carlsson - 10 juli 2010 22:17

nån kan väl förfan låtsas bry sig iallafall ? jag är så JÄVLA less nu , seriöst det är MITT fel att mamma är sur & ledsen hela jävla tiden , allt är MITT JÄVLA FEL . hela jävla tiden! ' du är vacker , har kompisar , ditt liv är ju helt perfekt!' 1: jag är fan inte vacker , jag är äckligt jävla ful . 2: ja , men det är inte mitt jävla fel att du inte har det? 3: mitt liv är FAN inte perfekt! MITT LIV S U G E R ! DU ska fan inte klaga , du klagar på allt hela jävla tiden , ' jag är så ful ' ,' jag har inga kompisar ' , du är fan inte ful , du har ju visst kompisar ? Du är ju förfan med mina kompisar ? du KLAGAR SÅ JÄVLA MKT! du klagar på mig , säger att JAG inte bryr mig om mamma , det gör jag visst & det vet du! men du säger själv att du inte bryr dig om mig! Så om du har nåt problem elr mår dåligt så ska du fan inte komma till mig . Jag bryr mig ju bara om mig själv ? Eller visst vare så ? mitt liv är ju så jääävla perfekt :) host ? Varför tror ni jag är så jävla kaxig hela jävla tiden ? Jag kan ju förfan inte visa vad jag känner , för då äre alltid nån som blir förbannad & säger att jag ska börja bry mig om några andra än mig själv. Jag bryr mig visst! Jag bryr mig visst om mamma , det är ju förfan därför jag vill flytta . Då skulle både hon & jag må så JÄVLA mkt bättre! För jag förstör bara allt! Jag ränner bara ute på byn och kaxar , osv ! Men du kanske förstår att ja inte vill vara hemma ? För då blir ja bara utskälld hela jävla tiden . och alla verkar vara så jävla förbannade för att ja cuttar mig ? det är väl förfan mitt eget jävla beslut ? ' jag cuttar iaf inte upp armarna för en jävla kille ' det är sånt som får mig att må dåligt , fattar du inte det ? hela jävla tiden , varje gång vi bråkar , ' det är iaf inte jag som är så dålig så jag blir dumpad ' det är ju jäävligt schysst . du kanske förstår vrf ja inte vill vara med dig 24/7 ? för det slutar bara med att vi bråkar , och du säger såna dära saker. osså pallar ja inte med alla '' kompisar '' som sitter och säger ' jag finns alltid där , det vet du , jag älskar dig . ' när dom inte menar det , jag blir så jävla less . jag kan ju fan nästan inte lita på nåt nån säger längre . jag är så jävla less på att bli sviken av alla , att VETA att mina såkallade kompisar snackar bakom ryggen på mig . för jag vet att du fortfarande snackar om mig , du snackar ju om jävlat alla . även din ' bästis?' du klagar ju så jävla mkt på hon , ändå är du med hon 24/7 ? Ingen tror på att du blir ' tvingad ' att vara med hon , du kan ju lika gärna erkänna att du VILL vara med hon ? ingen bryr sig ? du får väl gilla vem fan du vill ? men sluta förfan ljuga hela jävla tiden , för ingen tror ett piss på nåt du säger längre , bara så du vet . jaja , hejdå ?

Av Elvira Carlsson - 10 juli 2010 14:05

hejsansvejsan ,

just nu sitter ja hära med Moa ,och har typ precis vaknat :p

vi hade jättekul igår/inatt/imorse ;)

först var vi typ med Angelica och åkte runt med nån ett tag , sen for vi typ  hem till Moa ett tag  fast då ringde Robin och fråga om vi ville komma till han , så vi gick dit . Eller vi fick typ skjuts dit av nån :p

så var vi där ett tag , sen for vi till Moa igen osså ringde Robin igen xD

så vi gick typ ut och var med han och Kb , sen kom Arvid , så vi typ åkte runt en massa , typ först runt byn , sen typ Vistträsk , sen for vi och väckte Vicky :))

hihi ,  hon vart inte direkt glad ;)

sen kom vi typ hem runt fem  , och jag somnade nästan direkt x)


och nu ska vi typ ut eller nå ;P


puuss;* / ec

Av Elvira Carlsson - 9 juli 2010 12:25

hejsan ,

så har man ny blogg igen dåe ;D hihi

men iaf ,

så har ja typ precis vaknat & ska snart ut å va med Moa igen :))<3

vi tp bara sitter på samma bänk hela jävla dagarna , hahah men det är fan kul ;))

men nu ska ja gå och klä på mig ;d


pusshejj;* / ec

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards