Forever a stone

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elvira Carlsson - 31 oktober 2011 22:14

hejhej !

just nu sitter jag här hos mammi , som vanligt då ungefär.

imorse åkte jag halv åtta till piteå , fett drygt..menmen :)

praoen sög , men fick träffa massa fint folk idag ;>

det ägde! :)

men orkar då it skriva nå mer,pusssN


     

Av Elvira Carlsson - 30 oktober 2011 18:03

Hejhej,

jag kom typ nyss hem , har varit i piteå hela dan typ , varit på modellab!

var sjuuukt kul :d

igår stod jag iaf på arcus hela dan,och kom hem runt fem-sex

sen kom fanny,osså sov hon här , å vi ba chilla hela kvällen.

och imrn blire prao , taggar inte..

åker väl antingen 07:25 eller 07:55

inte kuuuuul

men skriver sen , ska se tv ,pusssn

Av Elvira Carlsson - 29 oktober 2011 00:08

Hejblogggggggggggen,

just nu sitter man hos pappa !

har typ nyss kommit in efter en sjukt kul kväll!

var med Pk,Patrik,Chrille,Jonas,Tobbe,Eve,Moa,Johannes,Jam
e & Samuel

hade sjukt kul

fast var vi på stan ,sen for vi å såg nån konsert,vettefan vad bandet hette

bra vare iaf!

sen var jag & syster med pojkarna på bergnäset ett tag , sjukt kul!

men nu ska jag sova,så jag orkar upp imorn :D

pusssn

 

Av Elvira Carlsson - 28 oktober 2011 11:45

Hejhej,

blir ett kort inlägg nu.

igår var jag på byn med familjen , vi åt på mix,sen gick vi skattjakt(a)

haha,och då fick man godis , mihihi.

men aa,sen gjorde jag inget alls.

Nu ska jag fixa mig , och halv två åker jag och systeryster till luleå!

Sover hos pappi inatt,och imrn blir det å stå på arcus hela dagen med mamma...

haha kul ellernå

är ju nån jävla loppis så

men skriver sen nångnång :D


pussN


Never mind , I'll find someone like you.  

Av Elvira Carlsson - 27 oktober 2011 14:16

Anledning till att jag inte orkar kliva upp på morgonen , är att jag inte har dig längre.

Jag orkar ingenting utan dig.

Jag orkar inte ta mig upp , orkar inte fara på skolan , orkar inte ens bry mig om mina jävla betyg längre.

Bryr mig inte om nånting längre.

Orkar inte ens låtsas vara glad längre.

För utan dig är jag fan inte lycklig.

Du är den enda jag vill ha , du är den enda för mig.

Kan inte fatta att jag sumpade allt.

Kan inte förstå att jag var en sån jävla idiot.

Men jag hoppas att du kanske kan förlåta mig nångång.


Men jag kommer aldrig förlåta mig själv för dedär.

Du var mitt allt,min andra halva.

Du var den enda jag ville ha,och så kommer det alltid vara.

Har skrivit samma sak hur många gånger som helst.

Men det gör fortfarande lika jävla ont.

Jag kan inte tänka på nåt annat än dig.

Du är det första jag tänker på när jag vaknar,innan jag somnar.

Du finns i mina tankar 24/7.

Jag vill bara vara med dig , som förut.

Jag minns bara hur jävla lycklig jag var då , och alla våra underbara minnen.

Tårarna bara forsar ner när jag tänker på dig.

Fyfan vad jag saknar dig.

Jag saknar att kunna kalla dig min , min älskling.

Saknar att ligga i din säng och prata hela natten.

Saknar att kunna ha nån och ringa på kvällen .

Saknar att ha nån där som verkligen bryr sig.


Men ska väl sluta klaga nu.

Det var jag som ställde till det för mig själv.


I will always love you.

Av Elvira Carlsson - 27 oktober 2011 11:22

skolfotot..

såg bara helt jävla sär ut,men annars vare väl okej!


aja,

har typ nyss vaknat.

vill bara gå och lägga mig igen,och vakna upp i min underbara dröm som jag hade.

vaknade typ gråtandes.

fan 

Av Elvira Carlsson - 26 oktober 2011 10:05

you eat, you're fat. you don't eat, you're a freak. you drink, you're an alcoholic. you don't drink, you're a pussy. you read, you're a nerd. you don't read, you're stupid. you tell a secret, you're an attention seeker. you don't tell a secret, you're still attention seeking. you let someone in, you're easy. you don't let someone in, you're too uptight. you smoke, you think you're cool. you don't smoke, you're a loser. you've had sex, you're a slut. you haven't had sex, you're a frigid little bitch. you wear make up, you're a slag. you don't wear make up, you're ugly. you can't please anyone. ever.

Av Elvira Carlsson - 25 oktober 2011 21:42

det är mest om kvällarna , det är då jag tänker mest på det.

det är då alla minnen kommer tillbaka.

det gör så jävla ont ibland .

Jag saknar dig så sjukt mycket .

Skulle göra vad som helst för att få att vara sådär lycklig igen , så lycklig som jag var med dig.

Just nu känns det som att jag aldrig kommer hitta nån som får mig att känna så som du gjorde.

Nån som älskar mig för den jag är.

Nån som älskar alla mina fel , och allt med mig . 

Precis som du gjorde.


Kommer aldrig hitta nån som du igen.


Fan , att jag alltid ska förstöra allt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards