Forever a stone

Alla inlägg under december 2010

Av Elvira Carlsson - 31 december 2010 17:54

Hejsan :) 

sitter här hos älskling , 

idag har vi typ .. myst :D kom hit runt två :)

och för en stund bastade vi oså :) 

och nu har jag fixat mig oså , och snart blire att äta :-D 

Väldigt najs :)


Men gott nytt år på alla !

Vi hörs väl nästa år :-D 


puss! 

Av Elvira Carlsson - 31 december 2010 00:13

Känns helt jävla otroligt ,

en dag kvar av år tvåtusentio .


Året har gått så fort , känns som om det var nyss det var nyårsafton ju!

Detta har varit ett jävulskt bra år , fast ändå inte .

Det har hänt så jävla mycket dethär året .

Man har förlorat några av sina bästakompisar , träffat nya kompisar , träffat sin första riktiga kärlek , blivit sviken , sårad , svikit folk , haft riktigt jävla kul , gjort jävligt dumma saker , lärt sig nya saker .

Och fått sjukt många oförglömliga minnen med folk jag älskar .

Men också gjort mycket saker som jag nu ångrar . 


Mitt tvåtusentio i bilder & musik .


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 


Finns ju mycket mycket mer bilder , och låtar .

Men det där var typ mitt 2010 .


Men ni får ha ett gott nytt år .


:)

Av Elvira Carlsson - 30 december 2010 23:22

Dag 30 - Ett sista ögonblick

Men kul att det är '' ett ögonblick'' typ tre gånger ,

palla ens skriva nå -.'


Aja ,

idag har jag .. varit med min syster på stan :D

for ut på stan typ halv tolv , sen kom älskling typ .. två :D 

och sen runt tre for Eve hem , så då for jag & min älskade hem till han :)

Vi gjorde typ inte sååå mycket där :D

bara chillade , spelade lite Kinect med hans kusiner :D

sen fick jag skjuts hem runt .. tio :)

och imorn såååå ska jag va med han igen :D (a)

det är helt underbart :')


men jaaaja , skriver väl mer sen :D

pussn på er!

Av Elvira Carlsson - 29 december 2010 23:11

Dag 29 - Mina ambitioner


Har ingen jävla aning om vad det ordet betyder , HA-HA .

Jag kan typ inte svenska :(:(


synd .


men iaf , idag har jaaag

sovit till typ elva , då älskling väckte mig :D

for ut på stan och shoppade lite med han :D (yy'<3

fick presentkort på cubus av pappa igår så :-)

köpte en huvtröja & underkläder ;D

sen for jag hem :-(

sen gick jag , pappa & bror å åt pizza .

sen har jag inte gjort speciellt mycket ikväll ,

såg liite av ' The green mile ' på tv :)

men orkade inte se hela :D

fast sjukt grym film! :)

aja , imorn blire att vara med älskling typ :D

och nyår firas hos den bääästa , älskling! :D

hehe , osså blire väl antagligen hem på lördag , elr typ söndag elrnå

fast vill stanna :-/  ork it älvsbyn .


jaja , skriver väl mer senare! :-)

pussn

Av Elvira Carlsson - 28 december 2010 19:19

Dag 28 - Det här saknar jag 


Oj , typ alla dagar i höstas , gamla tider . 

Och Fanny Karlsson . Och alla andra älvsbybor ;/ 

He suuger .


Aja , idag har jag inte gjort mycket , vaknade typ halv tolv , älskling skulle klippa sig ett :) så for vi ut , sen när vi kom hem igen så ringde Maja :D 

Så vi for typ ut igen och var med hon :) vi gick typ bara runt osånt :D 

Osså kom vi hem typ nyss :) , och jag ska till pappa snart ;/ 

buuuhu . 

men nu får ni bilder från igår&idag :D 


     

    

     

   


så , puss! 

Av Elvira Carlsson - 27 december 2010 21:30

Dag 27 - Min favoritplats  


Min favoritplats är här , hos älskling! :D

För att de är så naajs att vara härrrra :]]]


hehehehh , 


idag  har jag it gjort mkt , varit på stan med Mooooooaaaap!'

De var ju najs :)'

bilder kommer väl ..senare;)


pussn

Av Elvira Carlsson - 26 december 2010 23:20

hejhej , sitter här hos älskling :D 

blir att sova hära inatt :)


men iaf , ni ska få lite bilder från jul :D 

från nykameran;);););)


     

   

   

   

 


typ lite söta bilder:D'

aja,skriver mer en , pussn!

Av Elvira Carlsson - 26 december 2010 00:23

Dag 26 - Mina rädslor


Mina rädslor ..

Spindlar , blod , döden , haha .

Och att bli lämnad ensam utan att ha nån kvar .



jaja .

idag .. eller fan , igår .

igår gjorde jag inget typ , firade syster en liiten stund ,

sen drog jag & bror till pappa .

sen har jag typ it gjort nå , ba chillat :)

och nu sitter jag här och är emo , för jag saknar min älskling sååååååååååååååååååååååååååååååååååhär mycket .

Men imorn kommer han hem!

HHIHI :D elr vänta .. IDAG!

han kommer idag! :D heheh

kulliv.


och då blire att vara med han , ba chilla osånt :D hehe<3


jaja , ska väl typ sova snart , så jag orkar upp imorrrrn :o

pussn!

Ovido - Quiz & Flashcards