Forever a stone

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elvira Carlsson - 26 augusti 2011 16:10


Exakt ålder? 15 år , 1 månad & typ 3 veckor
Var bor du? älvsbyn!
Bor tillsammans med? mamma,låtsaspappa & syskon
Husdjur? inget

Färg på hus? rött
När är du född? 5 juli 1996

Klass? 9D

När tar du studenten? typ 2015
Något jobb? nej
När ska du sova ikväll? de vettefan :D
Duschat idag? ska snart
Kramat någon idag? jåå
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit idag? inget
Dagens klädsel? int klätt på mig än

Dagens smink? inget
dagens sötnos? tim
Dagens roligaste? venne
Har du många vänner? jadå
Hur många har du kysst? 9 stycken
Vem kramade du senast? Aija <3
Hur många har varit otrogna med dig? ingen
Har du pojk-/flickvän? inte längre (:
Vem pratade du med i telefon senast? fanny
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Tim : Du kommer få stryk ;) <3



FAVORIT:

Film? the green mile
Låt? just nu , Somewhere only we know
Mat? kyckling typ
Dryck? cola
Färg?gul

Stad? skellefteå
Land? sverige
Ämne i skolan? engelska (:

Årstid? sommaren

SENASTE:
Personen du tänkte på? tim
Gången du spydde? på sjukhuset , i mars
Gången du grät? minns inte
Pizzan du åt? vesuvio
Gången du var i Göteborg? aldrig varit
Gången du var i Sthlm? 15:e juni typ
Gången du var hög? aldrig varit hög

Personen som såg dig gråta? vetit,fanny & cissi typ

ANTINGEN ELLER:

Svart eller vitt? vitt
Hund eller katt? Hund
Ut och festa eller hemma och mysa? både och
Tv-spel eller datorspel? tv-spel
Singel eller upptagen? singel :p

Lunarstom, helgon eller Playahead? facebook 
Ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel? inget av dt
Svart hår eller blont? svart
Blåa ögon eller bruna? blå
Choklad eller lakrits? lakrits
Göteborg eller Stockholm? sthlm
Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
Coca cola eller fanta? cola
Pizza eller kebab? pizza
Randigt eller prickigt? randigt
Älska eller älskas? båda
Leva eller dö? leva

ANTAL:

Personer du älskar? finns många
Personer du hatar?;) vetit
Personer som sagt jag älskar dig? många
Glassar du ätit på en dag? hah vetit , men säkert många!
Festivaler du varit på/ska på detta året? lk
Gånger du varit hög? fortfarande aldrig varit hög
Personer du saknar just nu? 1
Gånger ditt hjärta brustit? 1

VEM:
Vill du kyssa nu? haha,tim typ
Ska du träffa imorgon? vetit , säkert mina kompisar
Sjöng du senast för? tim,emanuel ,cissi å nån mer säkert
Hade du senast en msn konversation med? fanny
Spelade du tv-spel med senast? mamma & kenneth
Vill du ta med på en romantisk resa nu? venne
Vill du kasta en sten i huvudet på? dig?
Förtjänar att dö? ingen förtjänar att dö
Vill du sova bredvid inatt? deru ;D

VAD:

Gör dig glad? min familj & mina underbara kompisar
Gör dig ledsen? mycket
Vad vill du helst göra nu? äta
Önskar du att du slapp göra? fara till skolan

Vill du ha nu? godis :o
Önskar du dig i julklapp? en ny data & en ny telefon
Längtar du till? att flytta hemifrån
Tycker du om dina betyg? nej
Ångrar du i ditt liv? mycket
Är det bästa som har hänt dig? jag vetinte

Hur mycket är klockan? 16:22

Av Elvira Carlsson - 24 augusti 2011 23:33

tjabloggen

första skoldagen avklarad nu , fett skönt.

imorn blire vanlig skola , och efter det konfaträffa,och sen spelar Movits i lomtjärn :D kommer nog bli najs.

ska då strax sova så jag orkar upp imorn  ,börjar tio över åtta :/

är då sjukt trött , vilket är bra.

och imorn sover min älskling Aija här , kommer bli så jävla kul!

och fredag blire selholmen,inte kul.menmen ;)

aja,ska ta å gå och ta bort sminket nu , sen sängen!

pussss


bästis <3

Av Elvira Carlsson - 23 augusti 2011 20:00

hejhej,

just nu sitter jag här och tråkar , som vanligt!

idag har jag inte gjort mycket alls , sov till typ två , sen gick jag & syster ut på byn.

osså var jag med Moa , och när jag kom hem vasr jag med Angelica ett tag, och sen har jag bara chillat!

snart ska jag ta en dusch , sen blir det sängen.

skolan börjar ju imorn så..

och det suger , menmen.

börjar då klockan tio , fett skönt! :)


men ska sluta skriva onödiga grejer ;)

pussN


bjuder på nån helt random bild från nyår.

Av Elvira Carlsson - 22 augusti 2011 00:52

hemma från piteå nu , var kul å vara där , fast ändå inte.

men är glad att jag har så underbara vänner.

kom hem runt nio idag , sen gick jag ut med Maja , skönt å prata ut med nån.

inatt blire väl bara å ligga här å deppa typ.


och imorn händer inget alls typ..

men aa,skriver mer sen.puss

Av Elvira Carlsson - 21 augusti 2011 00:24

12-09-2010 - 20-08-2011 


förlåt . 


 

Av Elvira Carlsson - 20 augusti 2011 01:28

tjubloggen

sitter här,som vanligt ;PpPPPp

borde egentligen sova om jag ska orka upp imorn , men är fan it trött :(

meeen aa

sitter här å nöter The killers,så sjukt jävla bra dom är.

ska väl snart sooova

får inte missa bussen imorn , för då dörjag:(


iaf så kommer det bli sjukt kul imorn !

och på söndag kanske jag far tillbaka till luleå och träffar min älskling , var så längesen jag träffa han så ;) <3

mne aa,ska väl typ göra nå kul,sen gå å sova!

kommer nog inte blogga imorn , så vi hörs nånannangång!

PUUUUUUSSN


fan,vill tillbaka ;/

Av Elvira Carlsson - 19 augusti 2011 21:49

hejhej

sitter just nu hemma hos pappa , kom hit runt typ fyra nåsånt

har då inte gjort mycket alls idag , typ legat å sett tv , var ner på konsum en sväng också , å köpte godis ;) tjock som man är :D

resten av kvällen/natten ska jag väl bara tare lugnt!

och imorn blir det å åka til piteå klockan halv två.

så blir väl att sova hyfsat tidigt ;D

men aa,orkar it skriva nå mer ;) pusssN


Av Elvira Carlsson - 19 augusti 2011 02:51

tjaaabloggen

ligger just nu i min supersköna säng

vart å se film med syster å mamma , vi såg Sinbad? eller vad den nu heter,nån barnfilm iaf! hahah , men den är ju sjukt bra ändå ;)

och snart ska jag väl sova antar jag , blir luleå idag ! och på lördag blir det piteå å vara med världens bästa Fanny :D

kommer bli grymt!

men ja , borde väl försöka sova nu , så jag inte sover bort hela dagen imorn!

pusss


Ovido - Quiz & Flashcards