Forever a stone

Alla inlägg under september 2010

Av Elvira Carlsson - 30 september 2010 15:09

tjaah!

just nu är jag G L A A A A A A D!

jag ska till piteå idag! OSSÅ KMR MOOOA ELSSSSKLING!<<3333333



hihi , vi ska ha sååå kul :D <3


men skriver mer seen typ :D


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 29 september 2010 22:14

 

bild från förra tjejkväällen , den var fan grym!


hoppas den här blir ännu bättre! :)

Av Elvira Carlsson - 28 september 2010 18:30

tjooobloggen!

just nu sitter ja här och tp chiiillar .

finns tp inget att göra :( har astråkigt .


och på torsdag blire förhoppningsvis Piteå! <3

och Luleå heeeeeeela helgen!

dt blir najs . :D


men skriver mer sen tppp :)


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 27 september 2010 17:40

tjaaaaa!


just nu sitter jahär och drygar ,

idaghar ja it gjort mkt , skoola oså tp .

sen efter dt har jag it gjort ett piss tp ..


kul att dt finns nåt att göra här ..

och nån attvamed -.- fastne.

osså har ja kokat makaroner (y'

dom vart .. goda. hehe


men ska tp göra nå annat .. roligt .. nu .

fastnee . , men aja , skriver nån annangång .


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


Papa Roach - Scars <3


Asher Roth - I love college <3

Av Elvira Carlsson - 26 september 2010 14:23

tjoobre!


har tp nyss vaknat .. elr nån timma sen xD haha ,

ska tp duscha snart , sen blire väl byn! :)


aaja , skriver sen!


puuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 26 september 2010 02:21

hejhej

har typ just kommit hem , varit ute med några :)

dt var kul , fast asjävlafkinkallt .


men aa , är tp less och asjävla förbannad på allt och alla .


men aja , skriver mer sen elrnååå


puuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 25 september 2010 21:55

tjobrEE


just nuu sitter jag här med izze , jocke och moa! :)

vi har tp .. kul ;:D antar jag ;)


och igår grillade jag med Moa , Fanny , Cissi , Vicky , Jocke , IzzE , Eve , Jesse och älsk! <3

de var najs! :)

osså sov älsk hos miig ;DD

fast han for hem idag :( inte najs ..

och tp idag har jag tp it gjort nå , ba varit med dom bästa !


och imorn bliree väl att va med dom igen ;D heheh

men ork  it skriva nå mer!

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

   elskling!!

 

Av Elvira Carlsson - 23 september 2010 22:42

heeeelg ! :D wiiie


haha :)

hej! ;)

just nu sitter ja här och drygar , som vanligt!

idag har jag tp it gjort så mkt , skola odeee , sen var jag med Leif & Caaveman

vi gjorde it så mkt , var på byn oså :D sen tp sju satt jag och Leif & kollade när caviiie hade teakwondo (?) träning ;P

de slutade tp runt nio , sen for jag och Leif till oooookq8! heheh

sen så skulle ja tp heem , så gick vi tpppp , och de var hur  jävla kallt som helst :(

jag trodde serrrri jag skulle dö :(


men aja ! jag överlevde!;o

och nu äre HELG!

ohyäh!

men skriver mer ssen , puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


och förresten , blir nog att grilla med dom bästa imorn! <3

Ovido - Quiz & Flashcards