Forever a stone

Alla inlägg under mars 2011

Av Elvira Carlsson - 31 mars 2011 22:48

hej , 

dagen idag har varit .. sämst typ -.-

jaa , 

och luleå förlora .........

och de sög .

och jag & min älskling ska snart sova . 

min lillebror fyller sju imorn , heftigt . 

och min faster fyller oxå år , heftigare . 

ja , 

och imorn blire att fara hem till mor min . 

det blir väl kul , och fraaaans ska följa ;D

men orkar it skriva mer, wä.

pusssssssssssN






ääääääckel -.-

Av Elvira Carlsson - 30 mars 2011 20:34

Dagens humör: glad :)
Dagens mående: sådär :o
Dagens borde: duscha , fast skare :D
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: inge alls;p
Dagens planer: duscha och sova :)
Dagens vill ha: tårta :ooooo
Dagens längtan: tills jag får träffa älskling imorn :D
Dagens fundering: vetit ;o
Dagens beroende: datan =D
Dagens tråkigaste: att jag har haft så ont i magen
Dagens klädsel: mjukisbyxor , linne , underkläder , tröja
Dagens inköp: cola :D
Dagens dröm: venne ;o


 

jag vill ha sommar , nu !

Av Elvira Carlsson - 30 mars 2011 20:15

tjuubloggen ,

de var ju fan längesen man skrev? ;o

men har typ it suttit nå vid datan alls :-D har ju fullt upp här i luleå ;-)

I måndags började ju då praoen , de var väl kul .

Och på kvällen sov älskling här , om jag minns rätt .

Osså prao igår då , och då sov jag hos älskling :-D

Och vaknade imorse och hade jätteont i magen , så det vart ingen prao :/

Så jag har ba chillat idag , kom hem från älskling runt .. tio :)

för han började halv elva så ;p . Och när jag kom hem såg jag ' Paranormal activity 2'

den är ju ganska bra :-)

sen har jag ba chillat typ :D

osså har jag varit ensam hemma hela dagen typ , it så kul :(

men snart kommer pappi hem :]

hihi , och sen blire väl att duscha oså :)

men jaja , orkar it skriva mer ;D puss!





GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA :-)<3

Av Elvira Carlsson - 27 mars 2011 11:23

hejhej ;D 

sitter just nu hos Frans :-D 

vi har typ precis vaknat , ellerja , ett  tag sen :)'

och igår for vi till luleå runt tolv , fast vi var framme tre -.-

haha , sen chillade vi oså ;D 

och sen på kvällen var vi med Rickard , Emma , Pernilla , Tina & Mattias :-)

det var väl kul , 

men jajaj , jag orkar it skriva mer :-D 

puuuuuuuuussN


  sötgammal bildddddddddd

Av Elvira Carlsson - 25 mars 2011 18:47

tjubreeeeee
sitter här med älskling & Cissi :)

och snart ska vi dra oss upp på folkan på vårat spanskadisco ;p

blir väl att vara det ett tag ba :p

och idag var man i piteå typ hela dagen , inte så kul .

men det gick bra iaf :)

osså hann man träffa Eric också :D <3

men aja , nu ska vi väl ta och dra ;>

puuusssssn

Av Elvira Carlsson - 23 mars 2011 20:06

hej

just nu ligger jag i sängen , är typ trött

idag varjag på skolan , först hadejag utvecklingssamtal ,de gick bra typ

sen hade jag svenska , sen missade jag so:n för ja var på möte

osså slutade vi halv tolv , vi hade halvdag , och då for jag till pite

de var it så kul , menmen .

och jag missar begravningen på fredag , kul liv .

men aa, that's life



men skitsamma,hejdå

Av Elvira Carlsson - 22 mars 2011 12:59

Just nu sitter jag hemma , och har precis duschat

gick hem efter hk:n , asså första lektionen .

mådde så illa att ja it orkade vara kvar ,

aa . och igår så var jag på skolan oså , och sen så vart allt konstigt , men aja,

orkar it skriva mer , puss

Av Elvira Carlsson - 20 mars 2011 13:36

hejblogggeeen ,

jag har typ precis kommit hem från kyrkan.

de var .. kul.

och Maja sov här igår , det var ju kul :)

men aaaa ,

ni får bilder från konfalägret ist :)


åh såklart funkare inte ,

ajaj , hejd¨åååå

Ovido - Quiz & Flashcards