Forever a stone

Alla inlägg under januari 2011

Av Elvira Carlsson - 31 januari 2011 19:36

hej :d

sitter här heeeemma justnu ,

försov mig idag , for på skolan tp tolv .

hade no , sen ämnes , haha , så jävla  kul :-D 

sen så åt jag pizza, kul .

osså har jag typ just duschat , mmmmm .

osså saknar jag älskling , buuuuuuhu .

åkte från luleå typ nio igår :(

och det sög , men men .

orkar då inte skriva mer :d

heheh , puss !


 

saknar mitt röda hår . :( 

Av Elvira Carlsson - 30 januari 2011 12:35

hej :D 

sitter här hos älskling , 

har precis duschat .

vaknade typ halv tolv :D


men orkar it skriva mer , puss ;D 

Av Elvira Carlsson - 29 januari 2011 12:51

hej!

sitter hos älskling och äter chips , hehe . 

vi klev typ upp runt elva :) 

och idag ska vi väl typ chilla ellernå . 

men ork it skriva nå mer :d 

pusssssn


  

Av Elvira Carlsson - 27 januari 2011 21:55

ser nån film på sexan , yeah .

snart soova typ , ajajjaj ,

pusssssssssssn

Av Elvira Carlsson - 27 januari 2011 15:03

hejsan ,

just nu sitter jag här på mitt golv, haha .

och idag har jag varit på skolan , och det gick ju bra :-D

Slutade tio över ett , gick hem .

Sen harjag it gjort nå alls typ .

Och imooorgon blir det luleå!

Och det äger , för då får jag träffa min älskling !

Och min data suger , för det går it att ladda upp nya bilder här .

Det suger , men jajaj .

Ska typ duscha nu trorja , så skriver mer sen!

Pussn .


kan bjuda på en jävligt söt bild från sist jag var blond .

Av Elvira Carlsson - 26 januari 2011 14:06

Hejbloooggen .

Hemma idag igen , fast mår liite bättre nu .

Men imorn blire då skola , annars blire inge luleå :o

Och jag måste till luleå , för jag saknar min älskling .

Och det suger . :(


Men aja ,

idag har jag sovit , sovit , sovit , duschat .

Hahah , kul liv .

Men ska göra nåå annat , så skriver sen .

Puuusssn.

Av Elvira Carlsson - 25 januari 2011 17:32

Tjuu

Ligger fortfarande här i min säng , ifall nån ville veta .

Jag har ont i huvudet , är trött .

Och saknar min älskling såotroligt mycket .

:(

Ovido - Quiz & Flashcards