Forever a stone

Alla inlägg under februari 2011

Av Elvira Carlsson - 28 februari 2011 10:20

Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider

  

-09


Dag 15: En person som du vill vara med

  

cissi<3


Dag 16: En bild på dig själv

  

gammalbiiild


Dag 17: En ovanlig bild

.


jaja , 

nu sitter jag hos älskling :D har nyss duschat ., 

och discot i fredags sög , hahah ! 

sen sov jag hos Fanny i vistträsk :)

och på lördagen for vi ut på byn och var med vicky ett tag , 

sen for Fanny , sen Vicky , och då var jag med Leif , Alex , Anton , Nicko , Moa , Arvid , Gustav , Jenny , Jennifer , Ante , och typ några fler xddd

sen på kvällen for jag , Alex , Anton , Nicko , Ante , Josse & leif till korsträsk till alex mormor&morfar .  

sen runt ett åkte jag , anton , nicko och Ante till älvsbyn igen . 

sen när jag kom hem sooov jag , haha! 

å igår klockan tio i tio for jag till luleå! 

och drygade hos pappa hela dan , wä . 

sen klockan nio for jag till älskling <3

hihi , och vi chillade typ hela kvällen , för vi var aströtta :D 

och idag vaknade vi typ nio , .. och vi har typitgjort nå idag .

men orkar it skriva mer :D pussn            

Av Elvira Carlsson - 24 februari 2011 20:02

Dag 12: En bild på någon du har varit kär i


Jåååcke .


Dag 13: Du och någon klasskompis


Madde ,  jag , Elsa , Therese & Lydia . :)


Jaja , hej !

Nu äre torsdag , snart lov! :O

Dagen var chill , hade ba fyra lektioner :)

och sen idag har jag varit med Aija lite , och sen har jag ätit palt! HAHA :-D

Och imorn ska vi typ bära skidor åt småbarn till Pelletottloppet -.- men om de är för kallt så har vi en lektion på morgonen , sen ska vi gå och kolla niornas snöskulpturer ...

och imorn ska jag & AAijaiiissi göra matteprov , skoj .

osså måst vi vara ute i några timmar , sen har vi vanligalektioner 12-15 , sen när vi slutar drar jag med Fannybabeee till vistträsk! Och sen på kvällen blire ' Winter beach party' elr vad de nu hette ;)) i vidsel :)

de blir väl najsnajsnajs ,

och på söndag blire luuuuuuleå .

ifall nån ville veta .

men nu ska jag packa ner lite kläder , puss!

Av Elvira Carlsson - 22 februari 2011 17:06

Dag 11: En person du kan berätta allt för


 

Izze<3


hej bloggen .

ligger här i min säng och döör typ ..

har ont i huvudet , mår illa osvosv .

och idag var jag då på skolan  ,vi bakade semlor på hk:n! :O

fast dom smaka typ äckel :(

osså slutade jag tjugo över två idag , dt är chill .

sen gick jag hem , stekte kyckling , som oxå smaka äckel </3

sen la jag mig framför datan , och då fastnade jag där!

och sen blire väl typ att ... göra nå .

blä , hejdå

Av Elvira Carlsson - 21 februari 2011 21:42

Dag 10: Någon du tycker är väldigt snäll


vet att jag har lagt upp den här bilden typ 1000 ggr förr ,

men dom hära , är dom snällaste , bästa , underbaraste människorna , bara synd att vi som har glidit ifrån varann lite grann . eller vissa :/


men jaja , hej

nu sitter jag här  , kulliv .

idag var jag då på skolan , var lite jobbigt , mådde it så bra. fast de var väl typ chill ändå.

sen runt lunchtid kom cissi till skolan ett tag <3

så missa min lunch , det vart inge kul .. haha .

så efter skolan gick iaf jag & Vicky ut på byn ,

så gick jag till mamma och tiggde pengar , haha!

sen träffade vi typ Moa,Angelica&Leif .

Och sen runt fem drog jag hem ,

och sen jag kom hem har jag typ it gjort nå alls .

spelat lite wii , legat här framför datan och typ spelat cityville , haha .

it så roligt , menmen .

och sen blire väl duschen , prata med älskling , och sova .


aja , puss.


Förresten så saknar jag min älskling , och de suger :/<3


Av Elvira Carlsson - 20 februari 2011 15:05

Dag 9: Någon i din släkt


Sofia , min kusin . ( snodde bilden från hennes blogg. )




The girl who seemed unbreakable.
Broke.

The girl who seemed so strong.
Crumbled.

The girl who always laughed.
Cried.

The girl who never stopped trying.
Finally gave up.

She dropped her fake smile.
And a tear rolled down her cheek.
And she whispered
"I can´t do this anymore".

Av Elvira Carlsson - 20 februari 2011 14:58

r.i.p Berit Björk . <3


Cecilia , jag älskar dig .

Det kommer bli bättre ,

du vet att jag alltid finns här  .

<3


Av Elvira Carlsson - 19 februari 2011 23:37

fuck this.
fuck life.
fuck not giving a shit about anything.
fuck being stuck in the same place.
fuck feeling like you're wasting your life.
fuck being sad.
fuck being this young and feel like you've already shriveled and died.
fuck the emptiness that holds over you.
fuck anger.
fuck biterness.
fuck not being numb enough.
fuck reasons.
fuck feelings.
fuck not making any sense.
and most importantly, fuck you.

Av Elvira Carlsson - 19 februari 2011 19:21

Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp

 

tror då aldrig jag har lagt upp den .

Dag 8: En person som du saknar

älskling :( <3


Men jaja ,

hej .

Skrev inget igår , för jag sov hos negerfru izze !

Vi gjorde it så mkt typ .

Och idag så forjag till kyrkan  ,eller a, församlingsgården klockan tolv , nån konfaträff grej .

Det var gode kul , och det slutade runt fyra , då gick jag och solade , sen var jag på byn med Izze och Cissi typ.

Sen for Cissi hem , och jag & izze ba vandra runt typ ,

och jag kom hem för typ 45 minuter sen .

Och ikväll blire väl att typ it göra nå  , sitta här och feta mig på godis , chips och cola .

Och imorn blire kyrkan halv elva , trevligt .

Men aja , skriver sen , Pusssssssn

Ovido - Quiz & Flashcards