Forever a stone

Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

det fixar sig

Av Elvira Carlsson - 7 januari 2013 05:17

Snart är det här jullovet slut,har varit heeelt underbart.

Varit med fint folk varenda dag,gjort saker jag inte gjort förut och bara haft det allmänt jävla bra.

Fast jag mått sååådär vissa dagar oxå,menmen! Har inte varit ensam en enda dag,och det är otroligt skönt att veta att man har sina fina kompisar där.

Jaja,har då just varit med Adam,Robin & Josse.Så snart blir det väl sängen,ska försöka att inte sova alltför länge så jag orkar upp till skolan på tisdag. Senare idag blir det då å vara med Ida,Olov å kanske Josse!

Och har varit nykter i en vecka nu,haha! Så otroligt skönt att inte vakna upp bakis varenda dag. :-)

Menmen,har väl inte så mycket mer att skriva sååååå,vi hörs väl någongång i framtiden!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards