Forever a stone

Alla inlägg under november 2010

Av Elvira Carlsson - 30 november 2010 20:38

hejhej :D

just nu sitter jag typ baara här ,

kom hem för typ ett tag sen :)

hade ba två lektioner idag , CHIIILL ASSSSÅ .

efter de var jag med folkkkk typ :)

de var ju .. najs :]

och sen ska jag tyyp .. prata med älskling ;) haha :D

och imrn blire skooola . som vanligt dåååe ;D


heh , men skriver mer sen :D

pusssN!



 

gaaaammalbild :O HAHAH ,Hannah montana där bak (y'



Rihanna & Eminem - Love the way you lie part 2 <3

Av Elvira Carlsson - 29 november 2010 16:15

hejhej ,

har ju it skrivit så mycket dom senaste dagarna , så skriver om helgen nu .


Fredag

Först skola , efter det for jag , Elsa , Isak & Jonte hem till Elsa .

Vi ska analysera en film :) så vi såg en film typ :D 

Sen drog jag ut på byn & träffade Moaabestiz .

Och sen på kvällen vart de ba knas , och ska it skriva nå om de här .

Men iaf , kom hem runt halv tolv trorja ,

pratade med älskling , sen soooova !


Lördag

Vaknade typ runt tio :)

chillade typ ba i nån timma , sen gick jag till cissi runt .. halv två .

Och då skjutsade hennes mamma oss till busstationen :) för älskling kom tio i två! :D

när han kom så gick vi till Ica , skulle åka hem med mamma ,

men hon var seg , så vi var tvungna att vänta-.'

Inne på Ica träffade vi lilla Fanny ! :D <3

Och sen när maaamma väl kom så åkte vi hem till mig ,

ba dampade etttag , sminkade älskling (a) haha ;D

sen for typ Fanny & Cissi till Vistträsk :)

och då gjorde vi it så mycket , chillade .

Och efter ett tag så kom Alex & Aija och hälsade på :D

vi hade det ganska trevligt :)

Sen kom Angelica & hennes Mattias :)

Sen kom Alex morfar och hämtade han & Aija , :/

Och efter ba ett tag så gick Angelica & Mattias hem .

och då satte sig jag , älskling & Eve och började se på ' Låt den rätte komma in '

men jag orkade it se den , så vi la oss i sängen ist (:

fast jag kunde typ inte sova, mådde inte så bra :/

hade grymt ont i halsen , huvudet osv .

sen somnade vi iaf runt typ halv ett :)


Söndag

Jag & älskling vaknade runt .. åtta typ ;o

så vi låg och myste ett tag :) sen gick vi upp och åt frukost åså ,

sen klockan elva for vi på gudstjänst , ska ju konfrimera mig så var tvungen att vara där :)

efter det for vi till Konsum , för det var skyltsöndag ,

och våran spanskaklass skulle sälja fika ute & korv inne på konsum .

Men iaf , vi gick typ ba runt på byn hela dan :)

fick 500 spänn ;D så gick och köpte lite grejjs ;)

haha :D köpte en bad hair day mössa åt mig , och en åt Moa ,

fast hon betala 50 spänn , så alltså betala jag ba 20 spänn ;)

hehe , osså köpte jag ett nytt nässmycke! :)

osså lite mer grejs .

sen såg vi fyverkerierna klockan sex med Moa :)

Efter det for Moa hem , osså var jag och älskling ute tills sju , då hans buss gick :(

på busstationen träffade jag Malin Eriksson :)

så stod och pratade med hon ett tag , sen kom Angelica ,

osså följde jag med dom till Konsum , sen gick jag med dom hem :)

Sen gjorde jag typ inget alls , pratade med älskling en stund :)


Och idag så är jag sjuk :(

förkyyld ;/

de suger , men ska nog på skolan imrn trorja ,


men aja , ska typ äta nå nu ,

har it ätit sen typ lunch igår :o är hungrig .


puss!

Av Elvira Carlsson - 27 november 2010 12:40

hejhej

har tyyp just vaknat , elr ne .

typ två timmar sen , men aja .

älskling kommer om ca en tiiimme! :-D

och de är NAJS!

när han kmr ska vi ba tyyyp chilla :)

aja, ska tyyyp ringa cissi och höra vad hon gör nu ;D


puss! ;-'

Av Elvira Carlsson - 24 november 2010 17:44

hejsaaaan :)

sitter här , och drygar -.-'

hah , idag har jag varit på ungdomsting hela dan! :)

det gick faktiskt väldigt bra :)

och efter det for jag & Maja A och käkaaade på fluxen ;D

sen blev de byyn till typ tre :)då hade jag möte .

och sen kom mamma , osså köpte hon en ny jacka åt mig !<3<3

den är fan rosa! ;D hihi :)


men nu ska jag draaa :)

puss !


 

sötbild från cyklingen i våras ! ;)

Av Elvira Carlsson - 23 november 2010 16:32

hejhej :D

nu sitter jag här och lyssnar på min nya favvolåt (a)

hihi :)

Markus Krunegård - Jag är en vampyr ! så bra låt :-D


idag har jag då it gjort så mycket , varit på skolan ba :)


och jag tänkte säga GRATTIS till Hanna som blir 14 idag! :D


men jaja , skriver mer senare! :)

puss!

 

gammalbild på mig & Alice , syster . <3



Markus Krunegård - Jag är en vampyr <3

Av Elvira Carlsson - 22 november 2010 19:25

hejhej :)

just nu sitter jag här och drygar , drygt .

mamma har kompisar här , inte kul .

dom skrattar högt :(

men aja , orkar typ it skriva nå mer .

puss ;)


  gammelbildN , vill bli blond igen ;o



Hayden Panettiere - My hero is you <3

Av Elvira Carlsson - 21 november 2010 20:26

tjubloggen :]

sitter här hemma i hålan igen .:(

idag for jag då hem från älskling , och de sög ju snopp .

men aa , sen jag kom hem har jag typ it gjort så mycket ,

varit med folket osånt .


men orkar då inte skriva så mycket mer , finns it nå att skriva .

puss :)

Av Elvira Carlsson - 21 november 2010 02:49

tjaaaa :D

sett HP7 nu! 

ÅHFYFAN VAD BRA DEN VAR!

lääängtar som fan till andra delen :( !

funderaaaar på om jag ska läsa boken igen ;] 

aja 

nu sitter ja iaf här i älsklings knä :)

snart blire typ att sova ,trötttttttttt!


aja,skriver nån annangång , puss ! :)

Ovido - Quiz & Flashcards