Forever a stone

Alla inlägg under april 2011

Av Elvira Carlsson - 30 april 2011 13:10

Hejhej :)

just nu sitter jag här vid sofias data medans hon typ sminkar sig ;d

vi vaknade för typ en timme sen , osså har vi duschat osvosv

och om typ ett tag blire att fara till stan ,

men ork it skriva nå mer ;d

puasss

Av Elvira Carlsson - 29 april 2011 22:10

Hejsaaaan .

Sitter här hos min jävligt coola/tuffa kusin :-D

Det är awesome :] kom hit runt fem-sex nångååång ,

och idag har vi varit ute & härjat , haha nej men , vi har typ cyklat oså .

Och imorn ska vi sova :) HEHEH . nej men , imrn blire väl att gö nå , ork it skriva mer.

osså saknar jag min baby mest av allt ....

de suger <3





aaaaja,pusssnnnn

Frans Holmgren , älskar dig så otroligt mycket ,

glöm aldrig det älskling . jag är ingen utan dig <3

Av Elvira Carlsson - 29 april 2011 00:01

Hejsan (:

Nu ärjag då hemma från piteå , kom hem för typ 40 minuter sen :)

Det var iaf sjukt kul där , som vanligt :-D

Var med Cissi & Nynniz ! :D

Träffade också massa kul folk , typ

Annakarin , Micke , Felix , Jocke , Elise , Elinabäckman , Izza , Latiffa och typ fler (:

Men det var iaf kul :-) 

hehe  , men nu ska jag göra nå annat kul av mitt låånga liv , puss

Av Elvira Carlsson - 28 april 2011 14:10

hejsan :-D

nu sitter jag här hemma igen , kom hem från skolan för typ ett tag sen :-)

gode chill , hade ba fyra lektioner idag ;d

osså vart det slagsmål på skolan typ , så polisen kom och massa .. :o

det vart typ kaos xdd haha .

men aja,

väntar iaf på att Cissi ska komma hit , hon slutar om en timme -.-

och då ska vi fixa oss osv :-D

och halv sex går bussen till piteååå! <3

det äger ! :-D taggggar ;-)


hehe , men skriver väl sen :-D

pussssssssssN


på tjejkvällen april 2010 , exakt ett år sen typ !

<3

Av Elvira Carlsson - 27 april 2011 17:29

Hejsanbloggen!

Ligger i min säng just nu , typ glad :]

var typ nyss på gymmet , var där typ 1½ timme (y)

så nu är jag typ död , haha .

Och skolan idag var ju typ chill oså ,

å sen blir det väl att gå ut och gå , sen typ sooooova! :-D

Å imorn äre ju tjejkväll , ååååååååh vad jag taggar!:-D

men ja , ska typ äta , så skriver sen elrnååååå.

puuuusssN

Av Elvira Carlsson - 26 april 2011 22:45

Hejbloggeeeen!

Sitter här i min säng , ungefär som vanligt .

Idag har jag it gjort så mycket , råkade vakna halv fyra , så missade skolan .

Synd . Så klev jag då upp , åt , sen diskade jag typ .

Sen har jag ba chillat , och runt åtta for jag & eve ut och gick/sprang .

När jag kom hem for jag & mami till norrabyn och hämtade toa/hushållspapper som jag har sålt , för spanskan .

Så , ja . Jag har inte gjort sååå speciellt mycket idag . :-)

Imorn blir det iaf skola , efter det blir det kanske att gå upp på gymmet och fixa gymkort? ;-)


Osså har jag bestämt mig för att börja hårdträna , vill fan bli smal till sommarn!

Ska sluta med godis&läsk , helt .

Sen så ska jag också börja gå / springa varje dag , och börja gymma ;-)

Märkte idag att jag hade gått upp i vikt så , haha :o

men aja , nu ska jag typ chilla ett tag , sen blire att sova :-D

pussn!


 

haha , älskar bilden .

väcker så många minnen :-D

Av Elvira Carlsson - 25 april 2011 22:57

Hejhej .

sitter här i älvsbyyyyn nudå , och ska snart krypa ner i min underbart sköna säng.

kom hit runt halv fem , åkte halv två . fast var tvungen att sitta i piteå typ en timme , de sög -.

sen jag kom hem har jag it gjort så mkt , åt grillad kyckling , hehe .

sen satt jag&syster och lyssnade igenom gamla skivor , haha (:

sen åt vi glass , efter de chillade vi ba :-D

men ska typ stängaav dataaan nu , så jag orkar upp till skolan imrn , prov första timmen typ .. tror ja iaf .. haha .

aja ,

imrn blire iafatt vara med cissibabeee ;*<3

hihi , de äger :]

pussssssssssN

 

Ciiissi<3

Av Elvira Carlsson - 24 april 2011 22:47

Hejhej ,

nu sitter jag då här hos pappa igen .

kom hem för typ .. en timme sen elr nå sånt .

var ju hos älskling , som vanligt :-)

sov hos han från igår till idag , det var mysigt .

och idag har vi typ bara chillat ,

vi var på gudstjänst osvosv .

och imorn blir det att kliva upp typ nio , och följa bror till bussen som går elva .

fast själv åker jag väl hem senare typ :)

och de suger att jag måst hem  ,för vill stanna -.-

men de går ju it .

aja .


osså taggar man tjejkväll i pite på torsdag , fyfan vad najs!

men aa,

 har typ it nå mer att skriva så .

pussnnn



http://www.youtube.com/watch?v=XwfimZoEsS0

bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards