Forever a stone

Alla inlägg under december 2011

Av Elvira Carlsson - 15 december 2011 19:07

05 - en bild av en plats du varit på

Gotland <3


Heeeeeeej!

Just nu sitter jag och dricker varm choklad som min syrra gjorde åt mig,mums <3

aja,idag har jag bara varit på skolan,rätt chill <:

fick veta mina betyg i svenska & engelska - VG!

Grymt stolt , haha ;>

men har inte så mycket mer att skriva typ,

det blir luleå imorn,som vanligt(:

aja,skriver väl nån annangång :D

pusssssssss


Hittade en bild från Lucia på Maja's blogg :)   

Av Elvira Carlsson - 13 december 2011 21:55

Lucia idag då,man såg ju inte speciellt mycket av mig märkte jag ;) haha

men nu ska jag gå och fortsätta se Twilight! Puuuuss 

Av Elvira Carlsson - 13 december 2011 13:28

04 - en vana som du önskar att du inte har


öh,typ att jag biter på naglarna när jag är nervös :p

Av Elvira Carlsson - 12 december 2011 19:55

hejhej,

just nu sitter jag hemma och chillar!

idag har jag bara varit på skolan typ :)

hade typ tre lektioner,sen luciaträning i två timmar xD

är ju lucia imorn , och jag är lucia :o

jävligt nervös,kommer typ ramla ellernå , haha xd

men aaja ;)

ikväll ska jag bara chilla,och försöka övertala mamma att jag ska få baka pepparkakor :d hihi

men skriver mer sen nångång :*

puuuusss


 

nån random bild från förra julen(:

Av Elvira Carlsson - 12 december 2011 06:43

03 - en bild av dig och dina vänner


   


Finns så många bilder ;>  

Av Elvira Carlsson - 11 december 2011 11:59

02-Meningen bakom ditt bloggnamn


Jag har dålig fantasi så tog mitt namn ;) 

Av Elvira Carlsson - 10 december 2011 19:18

Har ju aldrig nå att skriva,fast har precis kört en sån hära ' 7dagars' grej.

Kör 30dagars nu , bara för att.


01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.
02 - Meningen bakom ditt blogg namn
03 - en bild av dig och dina vänner
04 - en vana som du önskar att du inte har
05 - en bild av en plats du varit på
06 - Favorit superhjälten och varför
07 - en bild på någon / något som har störst inverkan på dig
08 - Mål på kort sikt för denna månad och varför
09 - Något du är stolt över de senaste dagarna
10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
11 - En annan bild av dig och dina vänner
12 - Varför började du blogga?
13 - en bild av ditt rum
14 - en bild på dig och din familj
15 - Sätt din iPod på shuffle: Första 10 låtar som spelar
16 - En annan bild av dig själv
17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
18 - Planer / drömmar / mål du har
19 - smeknamn du har, varför har du dem
20 - Någon du ser dig vara gift / vara med i framtiden
21 - en bild av något som gör dig glad
22 - Vad gör dig annorlunda än alla andra
23 - Något du längtar för mycket
24 - Ett gammalt brev till dina föräldrar
25 - vad jag skulle hitta i väskan
26 - Din favorit tid på året
27 - Varför gör du så här 30 dagar utmaning
28 - en bild på dig förra året och nu, hur har du förändrats sedan dess?
29 - Vad har du lärt dig denna månad
30 - din favoritlåt. 


   

Hyfsat ny bild iaf . :)


1. jag tycker jag har världens fulaste mellannamn , Märta. Haha..

2.  Jag är nå så jääääävulskt sugen på godis just nu :(((

3. Jag har världens dåligaste fantasi. Så det här kommer ta ett år att skriva :o

4. Jag är typ överkänslig och gråter åt nästan allt.

5. Mina favoritdjur är apor och minigrisar,lite udda kanske..

6. Jag älskar verkligen att sjunga,fast jag inte tycker jag är speciellt bra på det , men ändå.

7. Jag tycker faktiskt skolan är hyfsat kul,eftersom jag har världens bästa klass!

8. Jag kan dricka en liter mjölk själv när jag sitter och äter , tycker mjölk är så sjuuuukt gott!

9. Jag är ALLTID sugen på godis :o

10. Jag var jääävulskt omogen förut,och skäms så mycket över det. Nog för att jag fortfarande är lite omogen :$

11. Jag klarar inte av att se skräckfilmer :o

12. Jag har en crush på skådespelaren Johnny Depp,så jävla fin han är!

13.  Jag funderar helt seriöst på att bli blondin igen,eller att avfärga mitt hår. Fast de var typ inge fakta,men ändå(a

14. Jag blir jävligt lätt förbannad,och när jag blir det slutar det oftast med att jag kastar runt grejer i hela huset och skriker som ett litet barn typ xD

15. Jag har inge mer fakta och nu ska jag gå på toa!

PUUUSHAY 

Ovido - Quiz & Flashcards