Forever a stone

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Elvira Carlsson - 17 december 2010 13:12

Dag 17 - Mitt favoritminne


Oj , finns så jävla många .

men dagarna i hösten tvåtusennio .

Den bästa tiden i mitt liv , det var underbart .

Då vi var alla tillsammans , vårat ' gäng ' .

Från typ augusti - december .

Det var så grymt underbart , allt var perfekt .

Men nu har vi gått skilda vägar .

Jag saknar det , jag saknar ER så otroligt mycket .

Typ då vi stod i soffor på bibblan och sjöng Tik tok ?

Klädpokern , nätterna i lägenheten , sanning eller konka på apeln .

Då vi repade på gården , alla gånger vi var i kyrkan och lejda oss .

Alla dagar då vi bara chillade .

Allt var så underbart , kommer aldrig glömma det .

Victoria Rundqvist , Cecilia Björk , Fanny Karlsson & Alice Albag .

Jag älskar er .

Ovido - Quiz & Flashcards