Forever a stone

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

damn,i'm a sexy biiiiaaatch

Av Elvira Carlsson - 24 februari 2011 20:02

Dag 12: En bild på någon du har varit kär i


Jåååcke .


Dag 13: Du och någon klasskompis


Madde ,  jag , Elsa , Therese & Lydia . :)


Jaja , hej !

Nu äre torsdag , snart lov! :O

Dagen var chill , hade ba fyra lektioner :)

och sen idag har jag varit med Aija lite , och sen har jag ätit palt! HAHA :-D

Och imorn ska vi typ bära skidor åt småbarn till Pelletottloppet -.- men om de är för kallt så har vi en lektion på morgonen , sen ska vi gå och kolla niornas snöskulpturer ...

och imorn ska jag & AAijaiiissi göra matteprov , skoj .

osså måst vi vara ute i några timmar , sen har vi vanligalektioner 12-15 , sen när vi slutar drar jag med Fannybabeee till vistträsk! Och sen på kvällen blire ' Winter beach party' elr vad de nu hette ;)) i vidsel :)

de blir väl najsnajsnajs ,

och på söndag blire luuuuuuleå .

ifall nån ville veta .

men nu ska jag packa ner lite kläder , puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards