Forever a stone

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Elvira Carlsson - 16 november 2011 20:16

Var väl ett tag sen jag skrev , typ fredags :o

men iaf,helgen var bra.

I fredags kom Tim hit och sov , och han for hem på lördagen.

Och då for jag till vissträsk med Fannnnybabe och sov där <3

söndag gjorde jag inte så mycket , städade typ hela dagen.

Annars har veckan varit rätt chill,i måndags efter skolan for jag till café storgatan med familjen och hörde nån som sjöng,mysigt.

Igår skulle jag egentligen på nån föreläsning med mamma,men stannade hemma & pluggade ist!

Och pluggade faktiskt,mycket! :D

Och idag har jag varit i piteå hela dan typ , kom till skolan runt halv ett , hade NO,bspråk och musik sen slutade jag :)

gode chill.

sen var jag på byn ett tag med Rikard , kom väl hem runt fem , åt middag och sen har jag bakat kakor!

Fast dom var jävligt äckliga,menmen ;)

Ikväll blire kanske å se film ellernå (:

men skriver seeen,pusssssn


 

Var med den här flickan i måndags också :-)

Ovido - Quiz & Flashcards