Forever a stone

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Elvira Carlsson - 2 december 2011 23:14

Nyss sett Idol,fattar fan it hur Moa kunde åka ut?!

Hon var ju då hundra gånger bättre än den dära jävla Amanda :o

Som tur är då Robin kvar!

Han ska viiiiiiiiiiiiiiiiinna.

Men iaf .

Jag är med Eve,Felix & Madde.

Vi har bara chillat hela kvällen , nu ska jag gå och vara lite social med dom!

Pussss

Av Elvira Carlsson - 2 december 2011 16:53




typ dog lite grann bara.

älskar Harry Potter så äckligt jävla sjukt mycket D: 

Av Elvira Carlsson - 2 december 2011 14:16

Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första kärlek.
Dag 3 - Min bästavän.
Dag 4 - Det här åt jag idag.
Dag 5 - Fem sanningar om mig själv.
Dag 6 - Min dag.
Dag 7 - Någon jag aldrig kommer glömma.


Dag 1 - Presentera mig själv.


Ja, jag heter då Elvira Carlsson , jag bor i en liten tattarhåla 6,7 mil ifrån Luleå.

Jag är född 5 juli 1996 , alltså är jag 15 år gammal.

Jag går mitt sista år på Älvåkraskolan här i Älvsbyn,vilket känns underbart!

På fritiden är jag oftast med mina fina kompisar .

Helgerna spenderas mest i Luleå , där min pappa bor!

Aja,finns väl inte så mycket att skriva om mig :p

Puuuuuuussshay

Av Elvira Carlsson - 2 december 2011 12:30

är sjuk.

och har legat hemma swen i onsdags , känns inte ok!

missat så jävla mycket i skolan :/

men mår då iallafall bättre nu,och ska väl på skolan på måndag.

men ska fan gå å ta mig nåt att äta innan jag spyyyyyr

pussss.


random gammalbild  

Ovido - Quiz & Flashcards