Forever a stone

Alla inlägg under februari 2011

Av Elvira Carlsson - 17 februari 2011 16:51

Dag 6 - En bild på du och en vän du inte varit med på länge

Min älskade Fanny , bästavän .

Bänkräddarna , hahah . <3


Jaaja , hejsan .

Just nu sitter jag här , oooooooh !

Och idag har jag varit på skolan , haha :D

Hade ba fyra lektioner , fett chill .

Först engelska , och vi lyssnade ba på nån text ( Och jag fick ba ett poäng ifrån MVG på engelska provet! Stolt!)

Sen so , såg ba nån film om franska revolutionen .

Sen no , och vi typ jobbade , wääh .

Och sist matte , hahah , så jävla kul!

Satt hos en specgrej , jag , Aija , Leif , Nicko , Abdalla & Oskar , hahah!

Så jävla kul :')

Vi lejda oss gode så jävla mkt :d

Och efter det gick jag hem i typ -25 ellernå .

Var ju iaf varmare än imorse , kul att det är typ -35 varje dag ? Och imorn skulle det visst bli -38 ellernå :O

Inte najs ...

Och ikväll blire kanske å va med min bästa fru , Izze!

Om jag tar mig ut på byn , heeehe .

Men skriver mer sen , puss! :D


Av Elvira Carlsson - 16 februari 2011 21:41

Dag 5 - En gammal bild på dig själv

HAHAHAHHA, examen då jag gick i typ fyran .....



Jaaaja , hejbloggen!

Ligger här i min sääng just nu , och idag har jag varit på skolan ,yeahyeah .

Och jaaa , snart ska jag väl duscha , pratamed baby  , sen typ sova .

Och laddade ner spelet 'Theme Hospital'' idag , ÅÅÅH SÅ KUL :D

Hahah , min pappa spelade typ de förut , för gode så läängesen .

Men ork it skriva mer , pussssssssssssN

Av Elvira Carlsson - 15 februari 2011 20:00

Dag 4 - En bild på en konstig tid i ditt liv 

 

Hösten / vintern 2010 .


Aja , idag har jag varit hemma , försov mig ..

inte najs .

Men aa , och jag har it gjort nå alls idag .

Bakade just kladdkaka , den är god <3


Hehe , men ork it skriva mer , puuuss

Av Elvira Carlsson - 14 februari 2011 20:21

Dag 3 - En bild på någon i din familj

 

Jag , min syster , och mina bröder :-)

Fast man ser typ inte min lillebror där i bakgrunden , haha!


Just nu ligger jag i min säng , har just sett ' A walk to remember ' . Så jävla bra film!

Och idag har jag då varit på skolan , sen klockan tre kom min älskling hit .<3

Och då gick vi till ica , och väntade på att mamma skulle slutade , och då handlade mamma våfflor och en tårta :-D

Sen när vi kom hem åt vi då våfflor med grädde , hehe !

Och sen den underbart goda tårtan! :o

Sen chillade vi en stund , sen for min älskling hem :-(

Och skolan idag gick väl typ hyfsat bra , fick godis på ämnesfördjupningen , det var typ dagens höjdpunkt , haha!

Men nu ska jag typ gå och äta något , sen duscha tror jag :)

Så ppppuuusss!

Av Elvira Carlsson - 13 februari 2011 14:46

Dag 2 - En bild på någon du älskar

Fraans<3


jaja , sitter här hos den hära mannen på bilden! 

haha :-D och vi har just pluggat matte :)

och sen ska vi till min pappaaa och hämta pengar oså , 

och min buss går kvart i nio </3 buhu , 

men ork it skriva mer , pusssn 

Av Elvira Carlsson - 12 februari 2011 17:01

Dag 1: En bild på en person du umgås ofta med. 
Dag 2: En bild på någon du älskar
Dag 3: En bild på någon i din familj
Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv
Dag 5: En gammal bild på dig själv
Dag 6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge
Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 8: En person som du saknar
Dag 9: Någon i din släkt
Dag 10: Någon du tycker är väldigt snäll
Dag 11: En person du kan berätta allt för
Dag 12: En bild på någon du har varit kär i
Dag 13: Du och någon klasskompis
Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 15: En person som du vill vara med

Dag 16: En bild på dig själv
Dag 17: En ovanlig bild
Dag 18: En bild på din fritid
Dag 19: En person som är snygg
Dag 20: En bild på dina närmaste
Dag 21: En person som alltid ställer upp för dig
Dag 22: En bild på en tid du saknar
Dag 23: En bild från i sommras
Dag 24: En bild som gör dig glad
Dag 25: En person som alltid gör dig glad
Dag 26: Någon/några du alltid har roligt med
Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 28: En tokig bild
Dag 29: Den nyaste bilden på dig själv
Dag 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om



Dag 1 - En bild på en person du umgås ofta med 

Aija Fridenberga :D min lettlandier , HAHA <3

  

Av Elvira Carlsson - 12 februari 2011 11:56

Hej :D 

sitter här hos älskling , och typ just vaknat , eller ett tag sen :) 

och snaart ska vi ut , ska träffa Maja  :d

Fast först ska vi  duscha , och typ äta :)


och senare idag ska vi myyyyyyyyyysa :d haha ;)

men skriver mer sen , pussnnn . 

Av Elvira Carlsson - 11 februari 2011 23:33

sitter här hos älskling just nu :D 

kom till luleå typ fyra nångång . 

men aja , vi ska typ sova nu . '

men iaf , så ska jag skriva såhär nu :D 


Att om typ en halvtimme så har jag & Frans varit tillsammans i fem månader . 

Och det har varit den bästa tiden i mitt liv , 

och jag älskar dig mest av allt på planeten jorden , Frans Holmgren <3

Nu & föralltid <3


älskling <33

Ovido - Quiz & Flashcards