Forever a stone

Alla inlägg under februari 2011

Av Elvira Carlsson - 10 februari 2011 21:07

Hejsaan ,

ligger här i sängen och har sjukt sidan ont i ena sidan av magen :(

det är fan it najs .

men idag har jag iaf varit på skolan , hade engelskaprov på morron , det gick jävligt bra! Sen so , no & tillsist matte , sen gick jag hem i typ trettio minus , kul .

Och när jag kom hem så satt jag vid datan ett tag , sen åt vi mat från älvåkragrillen :D hehh , sen var jag med Angelica , och hon gick typ nyss :)

och jag skaväl snart plugga , sen blire duschen , och sooova .

Har matte prov första timmen imrn , sen stå i elevfiket hela dan!

Eller iaf till ett ;) sen har man två lektioner , och efter dt , LULEÅ! <3

Saknar älskling som faaaaaaaan . Och det suger , men imorn ! :D

Och på lördag äre den tolfte , hihi :) .

Men aja , ni får väl lite nya bilder nu när jag kan ladda upp .

Puss :)


 

 

   

orkar it ladda upp nå mer bilder , för he laggar .

Av Elvira Carlsson - 9 februari 2011 21:34

hjsanbloggeeen ,

sitter här i min säng , haha!

Jaja, idag har jag då varit på skolan , hade ingen slöjd så slutade ett ist för två :D

Gick med Leif hem till han , sen kom Vicky , och då började vi snagga Leif , haha!

Sen kom Nicko och Cavie , och då fick vi idén att klippa mitt hår .. ingen bra idé .

Så då klippte Nicko och Cavie det .. hahah .

Sen drog Nicko , då gick vi resten ut på byn , så köpte Vicky godis , sen drog hon till Kb . Och då träffade vi lilla Rickard på ica :D<3

Sen gick vi typ runt , osså for Rickard hem till Vidsel , Cavie for hem till sin farsa.

Då gick jag & Leif till han och pluggade matte , sen for jaghem runt halv åtta typ :)

Och nu sitter jag här och gör inget :D


före

efter ...

Av Elvira Carlsson - 8 februari 2011 17:57

hejblogg3n :)

ligger här i min säng , som vanligt , MOHAHA.

Idag har jag varit på skolan , fast försov mig så missade hk:n </3

fast var faktiskt med på idrotten , heeehe , och svenskan , och so:N

chill att sluta kvart över två typ :d

och sen idag har jag it gjort nåå ,

och ska snart ätaaa maaaaat :D intressant .........

menmen , ork vit skriva nå mer , PUSSSS


 

 

saknar tiderrrna ,

Av Elvira Carlsson - 7 februari 2011 22:33

hejblogggggggggen

just nu ligger jag i min grymt mysiga säng , och funderar på att gå och hämta nya batterier till min kamera , sen tömma den . men ork fan iiiit ,

så långt :( HAHA

aja , idag har jag varit på skolan , sen varit på typ mötee , sen typ varit med nån :D

och snart ska lilla jag sova :')

så jag orkar upp imorn :o

aaaja, pussssN :D


Av Elvira Carlsson - 6 februari 2011 20:15

hejsanbloggeeeeeeeeeen ,

sitter här i min systers rum , med hon dårå .

och min älskling for för typ en timme sen :(

det suger ,

men de var najs att han var här iaf :D

hehhe , men ork it skriva,  heejjsjsjs

Av Elvira Carlsson - 5 februari 2011 22:49

heej ,

sitter här med älskling :D

det är najs ,

och idag har vi ..

typ sett film , soooovit .. nästan ;) , varit hos Angelica en stund , spelat guitar hero :D

och nu sitter vi här , och vi ska väl typ snart sova , är trött ;)

heheh , men aja , orkar it skriva mer :D

puuussN


<333333333333333333333333333333333

Av Elvira Carlsson - 5 februari 2011 00:02

Hej , igen .

Ligger fortfarande i min säng , mihihi .

Fast har faktiskt varit till Izze en sväng , ifall nån vill veta .

Och aa , nu ligger jag bara här , håller på att somna .

Ska väl snart typ , sova .

Och imorn kommer älskling , fast han kommer tio i två , och de suger . -.-

Men han kommer ju iaf så :Ddddd

Och det är aweeesome , ajajajj

Mamma sa att jag måste sova nu :( hahah ,

godnatt :D


jag älskar dig så sjuktotroligtgrymtjävlaobeskrivligt mycket .

Av Elvira Carlsson - 4 februari 2011 18:53

tjubre

sitter här i min mysiga säng och har just ätit tacos typ .

och nu äreee helg!

och imorn kommer baby! <3

och de är (yyyyyyyyyyyyy)

och ikväll kanske jag ska vara med lilla Isabelle! :D

saknar den lilla muppen :(

menmenmen , ork it skriva mer , pusssssN


 

IzzE<3

Ovido - Quiz & Flashcards