Forever a stone

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elvira Carlsson - 10 augusti 2011 19:44

hejhej ,

just nu ligger jag här i min soffa & har tråkigt, typ . :p

idag var jag på teknik-kursen,och vi for till piteå , först till Sikfors å kolla nå kraftverk? aja,sen åt vi på max , sen for vi på Smurfit Kappa :p

ganska intressant . (:

och ikväll blir det å vara med Alexandra,Sofia , Maja & Elsa , vi ska sova hos Elsa,blir kul (:

menmen,ska väl göra nå annat nu å sluta skriva onödiga saker! ;)

puss


På fredag har jag och den här fina pojken varit tillsammans i 11 månader! <3

Av Elvira Carlsson - 9 augusti 2011 19:08

Hejhej , var nån dag sen jag skrev , men datan har dampat så jäkla mycket också så.

Men , igår så började då teknik-kursen , det var jättekul! (:

Igår gjorde vi nån salva,ett lypsyl och typ luffarslöjd eller vad de hette.

Och idag var vi på teknikenshus , och typ programmera nå legorobotar? haha , aa.

sen typ runt två for vi på stan , så han träffa min älskling ett tag ! helt underbart <3

han far ju ner till skåne på fredag , så kommer inte träffa han förren nångång nästa vecka , vilket suger :/ menmen , jag överlever säkert ;) haha .

aja ,

kom iaf hem runt halv sex , åt tacos , hehe , och sen har jag inte gjort så mycket alls! har legat och kollat igenom nån sån här gymnasievals-bok , kanske dags att börja fundera på sånt nu , börjar ju 9an om två veckor , känns hemskt!

Det suger ,

men , ska då iallafall försöka kämpa det här året! :)

så jag kommer in på nånting iallafall, haha :p

men aaja, sista året på älvåkra iaf,  sjukt najs! :D

heheh ;>


skulle ha laddat upp bilder från helgen egentligen , men det får bli nån annangång , för har inte fört över än , och som sagt , min dator suger (:

men ni kan få en annan bild!


 

Hahahaahh , alla har vi varit små ! ;)

haha , åhherregud , så hemskt !




men aja , hejdå! :D

Av Elvira Carlsson - 7 augusti 2011 18:38

hejhej , 

sitter just nu här hos älskling , 

ska väl dra hem till pappa när älskling har ätit klart typ , ska hem till älvsbyn 20:45.

iaf, så har helgen varit grym! :D 

varit på lk alla dagar , 

torsdagen var dock it så kul , eller på dan var det ganska kul , var på stan , sen for vi till Rickard & chillade osv. Sen runt typ fem-sex nångång for vi ut , trorjag.

Men såg ingen artist ellernå,lite tråkigt,men.

Sen på kvällen/natten gick vi hem till Frans & sov där :)

Fredagen var jag & syster ute på stan hela dagen , och på kvällen såg vi Adam Tensta & Håkan Hellström , gode så jävla najs!

Osså kom vi hem runt två nångång.

Och igår då , så for vi ut runt tre-fyra, gick runt,chillade åsånt.

sen satt jag & syster på max i typ tre timmar,haha .

efter det gick vi å såg Tom Jones :D

fast vi såg it så länge,men ändå.

Efter det så vart de å se Daniel Adams-Ray , ååååh, så bra han var! <3

helt underbar :D

menmen,

vi kom typ hem runt fyra imorse,så är gode slut.

bilder kommer väl ikväll då jag kommer hem (:

och imorn blir det teknik-kurs,kul :D

menmen,nu kom då älskling så ska vara lite social med han, puuuss! :D

Av Elvira Carlsson - 4 augusti 2011 01:17

tjuhej

just nu sitter jag hos pappa,å typ halvsover xd

haha,ska väl snart gå å lägga mig å läsa lite Harry Potter, haha .

idag,eller igår då . så var jag bara med älskling hela dan , och vi var ute på stan typ .. hela dan :D

de var väl najs ,

sen kom syster runt åtta! :D

hehe , så åt vi på max å satt ute typ en timme -.-

bussen till pappa gick typ kvart över nio så :o

menmen.

ikväll har vi då inte gjort mycket,typ sett tv oså!

och vi taggar lk sen! feeeeeeeeett najs :D

plus att jag ska köpa nya skor imorn ,ahah :') så nu är lilla jag glad.

menmen,ska då gå å lägga mig nu , så man orkar upp nångång imorn ;D

pusssN


världens bästa syster <3

Av Elvira Carlsson - 3 augusti 2011 01:08

tjatjabloggen.

har it skrivit på några dar :o 

har it haft nå å skriva :p

har väl it hänt så jävla mycket dom senaste dagarna, har ba varit med älskling osv!

och idag har vi inte gjort nå , ochj imorn blire stan ! 

de blir najs , osså kommer väl älskade syster imorn eller på torsdag!

och lk börjar ju på torsdag , fyyyyfan vad najs! :DD

taggggN alltså ;>

men ork it skriva nå mer :D 

pussN


   gammalbild

Ovido - Quiz & Flashcards