Forever a stone

Alla inlägg under augusti 2011

Av Elvira Carlsson - 18 augusti 2011 20:45

hej ,

var ut en sväng idag ändå, fast det spöregnade.

fick mina pengar från teknikkursen idag :)

så jag & eve for ut , handlade lite,sen åt vi på grillen på vägen hem(y)

osså har jag precis färgat håret , köpte svart hårfärg .

de vart goooode så najs , och snart ska jag skölja ur färgen från löshåret,färgade det när jag likaväl höll på ;)

så hoppas det blir braaa


och resten av kvällen ska jag bara chilla , och ha filmkväll med syster :D

men aa , ska väl gå och skölja ur färgen nu , pusss ;)

Av Elvira Carlsson - 18 augusti 2011 17:33

Hejhej .

Just nu ligger jag i min säng , som jag har gjort hela dagen , och antar att jag kommer ligga kvar här resten av dagen oxå!

Vaknade runt ett av att morfar kom in i mitt rum , haha ;)

Sov iaf själv inatt för första gången på fem dagar , så jävla skönt!

Fast har varit grymt kul å vara med Fanny (:

Och imorn blir det kanske luleå , om jag inte övertalar mamma att jag får stanna i älvsbyn , finns ju inget att göra i luleå, älskling är ju borta så :/

och på lördag så far jag förhoppningsvis till piteå och är med Fanny! :D


Aja, nu ska jag då gå och göra nå annat kul !

Pussn.


Älskling <3

Av Elvira Carlsson - 18 augusti 2011 16:40

1. Hur gammal är du om fem år? - 20
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - min familj
3. Hur lång är du?- 167 kanske
4. Vilken är den senaste filmen du sett? - Breathing room , tror jag den hette
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? - :D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - bådeoch
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skilda
10. När såg du senast din mamma? - nån minut sen :)
13. Vilken är din favoritjulsång? All i want for christmas is you
14. Vilken är din favoritplats? - min säng! ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
17. Vad skrämde dig om natten som barn? - haha,it vetja :o
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? - min syster :)
23. Hur många landskap har du bott i? - 1
24. Vilka städer har du bott i? - ingen , bor i en by! och luleå då , bor ju där ibland :) haha.
26. Är du social?- är jag väl ;>
27. Vilken är din favoritglass? - b&j :D
28. Vilken är din favoritefterrätt? - haha , äter allt!
30. Tycker du om kaffe?- njae
31. Vad dricker du till frukost?  olika :D
32. sover du på någon särskild sida? - nae
33. Kan du spela poker?-  Nej
37. Vill du ha barn? - Ja :)
38. Kan du några andra språk än svenska? - engelska , och lite spanska
41. Vad spenderar du helst pengar på? - kläder :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? - oj, jag vetinte :o
47. Vad har du för ringsignal? - standard nokiasignal
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? - har jag säkert nånstanns!

50. Kan du byta olja på bilen? - aldrig testat :p
55. Snyggaste kändisen?- Johnny Depp!
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?- Fanny Karlsson är bäst ! Ily<33

60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? - Sara :)






mer tidsfördriv :

Är du vän med någon nu som du egentligen vill bryta kontakten med? nae

Har du snackat skit bakom ryggen på en vän? - har jag säkert..
Har någon i din familj gjort något riktigt kriminellt? - tror inte det
Vem i din klass umgås du helst med hemma? - typ tjejerna i klassen
Har du snott en väns pojk/flickvän? - Nej
Hade du kunnat göra det? - nej :p
Vem av dina vänner litar du mest på? - Fanny
Är dina föräldrar skilda? - jupp
Väljer du dina vänner framför din pojk/flickvän? - njae
Trivs du i din klass? - ohja!
Vem är bäst, mamma eller pappa? - båda är bäst <3
Litar du på dina närmaste vänner? - mjo


KÄRLEK/SEX
Har du haft sex med mer än 5 personer? - nej
Är det viktigt att ha känslor för den man har sex med? - jo
Har du haft ett seriöst förhållande? - har ett :)
Vill du vara singel? - nae
När kysste du någon sist? - typ ..längesen :/
När hade du senast sex? - juli nångång :p
Hade du kunnat ha sex med en kändis? - haha,vetit
Hade du kunnat ha trekant? - nae
Har du varit otrogen? - ne
Har någon varit otrogen mot dig? - Nej
Vad anser du att otrohet innebär? - hångel/kyss och sex
Gillar du någon just nu? Vem? - nej , jag älskar nån just nu. Min Frans <3
Av Elvira Carlsson - 17 augusti 2011 17:21

               

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


sommarn-11 <3

Av Elvira Carlsson - 17 augusti 2011 02:21

hejhej ,

sitter här med Fanny , blir att hon sover här inatt oxå , najsnajs!

idag chillade vi bara , och på kvällen for vi ut med Angelica & Daniel , det var kul (:

kom väl hem runt tolv,

men aa, jag är då sjukt trött,blir väl å sova snart .

men aa, hejdå :)


 

ifall nån ville veta så saknar jag min älskling .

Av Elvira Carlsson - 16 augusti 2011 12:21

hejhej , nu är man då hemma i älvsbyn igen!

fast är fortfarande med Fanny! ;) hon sov här inatt :D

och igår var vi typ ute på byn å var med Moa , det var kul :D

och idag vet jag it riktigt vad vi ska göra , typ pissväder ute.

menmen , vi hittar säkert på nå kul! ;)

ajaj , skriver väl mer sen ;D

hejsssssssssssssss

Av Elvira Carlsson - 14 augusti 2011 22:41

Hejhej,

rubriken säger väl ganska mycket.

är med Fanny!

blir tredje natten med hon nu , haha! ;)

i fredags sov hon hos mig , lördag följde jag med till vistträsk å sov där , och nu är vi i piteå :D

vi har då haft det jävligt kul ,

och idag såg vi fotboll,vilket sög . fast piteå vann iaf! ;D

aja,nu ska jag vara social med faaaaaanny,hejs!


HAHAHH,något gammal bild kanske........

älskar dig Fannnny ! <3

Av Elvira Carlsson - 12 augusti 2011 16:08

 


11 månader med min finaste älskling idag.

Du betyder allt för mig , och jag älskar dig så oootroligt mycket!

Nu,då & föralltid <3

Ovido - Quiz & Flashcards