Forever a stone

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Elvira Carlsson - 5 september 2011 12:46

tjubloggen,

har typ int skrivit på sjuukt länge , har hänt en del sen sist.

förra veckan så gjorde jag inte mycket, var med mina fina kompisar,skola osv

och ihelgen så var jag med Aija, Tim & Emanuel hela helgen , och de var sjukt kul.

på fredagen var vi på byn och typ åkte runt , sen for vi till Aija och sov där , sen på lördagen for jag , Tim & Emanuel till skellefteå .

kom hem igår kväll typ .

helgen ägde iaf , men nu mår jag piss pågrund av en viss grej , men aja,that's life.

jsut nu sitter jag iaf i skolbibblan med Fanny & Aija.

har profil tio över ett , i två jävla timmar, de suger men aa.

jaja,

men kommer typ it kunna uppdatera nå , eftersom jag inte längre har min dator.

meeen aa,ork it skriva mer,hejjjjs

 

bjuder på nån random bild från nyår

Ovido - Quiz & Flashcards