Forever a stone

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Elvira Carlsson - 25 september 2011 21:15

hejhej

jsut nu sitter jag och snackar skype med två bögar och en icke-bög!

fettnajs

men aa,ork it skriva,

puuuuuuuuuussssn:*:*:*


 nån random bild,trololol

Av Elvira Carlsson - 25 september 2011 02:02

tjubre,ellernå.

just nu sitter jag här hos pappa,typ halvsover,haha.

kom iaf hit igår , & var med fint folk hela dan.

och idag vaknade jag typ runt elva av att min Aija smsa!

så det vart å vara med hon och några till , fett kul.

och kvällen var så jävla grym.

synd bara att det finns så många jävla idioter här (:

men ajaaa.

men imorn ,eller idag då , blir det att följa lillebror till bussen på morgonen ,

sen vet  jag inte riktigt vad jag ska göra!

blir väl att chilla,kanske vara med nån ellernå.,

och fara hem till älvsbyn på kvällen!

men jaja , orkar inte skriva mer !

pussss.



bjuder på nån äcklig gammal bild!

Ovido - Quiz & Flashcards