Forever a stone

Alla inlägg under december 2010

Av Elvira Carlsson - 16 december 2010 21:25

Dag 16 - Min första kyss .


Oj , min första kyss fick jag när jag var tolv år .

Sommarn 2008 ,

det var med en kille jag tyckte om väldigt mycket då :)


aja , :D

idag har jag ba sovit , kul .

och för typ ett tag sen så färgade jag håret , eller färgade utväxten .

Osså var jag ju och klippte mig igår :)

kort , osså klippte jag raklugg , vilket jag ångrar ..:/


aja , imrn blire ba skola , sen typ hem och dryyyga .


skriver mer sen , pussn .

Av Elvira Carlsson - 15 december 2010 15:51

Dag 15 - Mina drömmar .


oj , mina drömmar är typ att bli känd & få jobba med musik , som jag älskar .

aaaa! :D



HEEH

Av Elvira Carlsson - 14 december 2010 12:07

Dag 14 - Vad hade jag på mig idag ?


Kläder , förmodligen .

Har typ precis vaknat och drog på mig en stor huvtröja , och min älsklings byxor :D

Haha :)


ajaaaa ,

idag blire väl att typ it göra nå ,

skriver mer sen .

Pusssn .


saknar tiderna .


Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt <3

Av Elvira Carlsson - 13 december 2010 14:53

Dag 13 - Den här veckan .


Veckan har precis börjat ju :o

men a , kan skriva om hur jag tror veckan kommer bli .

Idag var jag då hemma från skolan , haha !

Och imorn kommer jag väl typ oxå vara det ?

Och onsdag är mamma ledig , så då är jag väl på skolan .

Torsdag kommer jag väl förmodligen skolka som vanligt ,

och fara på skolan på fredag antar jag .

Och varje dag kommer jag bara sitta på mitt rum och tråka sönder,

och prata med älskling i flera timmar .

Och på fredag vill jag fara på sdol , men det kommer nog inte hända ,

så det blir nog att fara till Luleå , till min kära fader .

Och då blire väl antagligen att sova hos älskling hela helgen , som vanligt .

Sen på söndag klockan elva så blire hem till Älvsbyn igen ,

tråka , prata med älskling , sova sen en helt ny vecka .


YEAH ,

fast ne .

Vettefan hur veckan kommer bli :)

fast ungefär sådär , haha ;)


aja , skriver mer sen!

puuuussN;-'

Av Elvira Carlsson - 12 december 2010 19:43

Dag 12 - I min handväska.


Ja , just nu har jag då bara en flaska listerin (stavning ) i min väska ,

HAHA :}


aja ,

idag har man inte gjort mycket , bara myst med älskling !<3


aaaaja , skriver mer sen!

pussN;-'



TRE UNDERBARA MÅNADER MED DEN UNDERBARASTE NÅNSIN IDAG .

Det är helt sjukt , jag får fortfarande fjärilar i magen så fort jag tänker på dig .

Jag är ingen utan dig , jag älskar dig så otroligt mycket , Frans Holmgren . <3

Av Elvira Carlsson - 11 december 2010 10:57

Dag 11 - Mina syskon .


Mina syskon heter Evelina, Linus & Lucas .

Evelina är snart 16 år , Linus typ 9 och Lucas 6 . :)

Dom är inte lika coola som mig!

YEEAH ;) men dom är kanske lite coola .

Här får ni en cool bild på oss .


  

yeeeah! ;)


aja , nu är jag iaf med älskling :D hehe ;)


men skriver sen , pussN!

Av Elvira Carlsson - 10 december 2010 19:38

Dag 10 - Det här hade jag på mig idag .


Idag hade jag på mig ett grönt linne , min systers klasströja ,

ett par mjukisbyxor & min älsklings byxor på det ;) haha :D

osså underkläder då ! ;)


haha :D


aaaja,

idag har jag inte gjort mkt , varit på skolan ,

gode jävla chill dag !

Först matte , fast försov mig så hade typ bara 20 minuters matte ,

sen hål istället för idrott , sen missade jag typ halva bilden för att jag hade luciaträning ;-) och efter det lunch , sen istället för engelska gjorde vi svenskaprov ,sen spanska , gjorde omprov och fick veta mitt betyg ..

sen slutade vi ;D


Proven gick inte särskilt bra ,

kunde inte ett piss om filmhistoria :s ,

fast spanskan gick liite bättre än förra gången , fast har IG i spanska :/

vilket sög , men aja . :)


Sen blire typ bara att chilla , ska se idolfinalen trorjag :)

Och imrn kommer min älskling! :D <3

hihi :)

och på söööndag :D

3 månader <3


hihi :D

men skriver mer sen , puuussNN;-'


 

nyybild ;o


Orianthi - According to you <3

Av Elvira Carlsson - 9 december 2010 12:34

Dag 09 - Min tro .


HAH , vet it riktigt vad jag ska skriva hära då :o

har typ ingen 'tro , haha x)


aja ,

imrn kmr izze,

lördag kmr älskling !

kanske ska på sdol nästa fredag! :)

najsnajs! :D

hihi , skriver mer sen , pussN;-'

Ovido - Quiz & Flashcards