Forever a stone

Alla inlägg under december 2010

Av Elvira Carlsson - 8 december 2010 16:17

Dag 08 - Ett ögonblick


Jag fattar it dehär ? Ska man skriva om ett ögonblick man komer ihåg ?


Aja , gör det iaf .


När jag satt på kulturenshus-trappan i augusti ,

Då jag såg mitt livs största kärlek komma gåendes .

<3




Aja , idag har jag it gjort nå , varit på schoool .

Gjorde nääästan klar mina mjukisbrallor på slöjden :(

aja , skriver mer sen ;D pussNNNN;-'


Av Elvira Carlsson - 7 december 2010 13:29

Dag 07 - Min bästa vän .



Fanny Karlsson ,

min absolut bästa vän ,

även fast vi kanske inte träffas eller pratar lika mycket nu ,

så är du & kommer alltid vara min bästavän .

 

gaaammalbild på mig & bästavän ! <3

jag älskar dig .

Av Elvira Carlsson - 6 december 2010 16:37

Dag 06 - Min dag .


Vaknade typ halv sju , klev upp , duschade osv .

For till skolan , var dääär :)

Först lästimme , chill , sen matte -.-' , sen muuusik!

Och sen hade vi ba NO , sen vare Profil ;) och då vare Luciaträning ;DD

ska va med i luciatååget (y' HAHA ;)

Sen gick jag typ hem , och jag har typ it gjort nå sen jag kom hem .

Ba suttit här typ och drygat , och sen blira väl typ att .. plugga elrnåååå .


jaja ,

vill ba skriva att

Jag saknar älskling ,

På söndag firar jag och världens underbaraste tre månader <3

Och att jag hatar mitt liiiv just nu .


puss !


 

bild 1 ; jag idag ,.

bild 2 ; jag och Aija förlovade oss ;D hahah ;) <3

Av Elvira Carlsson - 5 december 2010 12:53

Dag 05 - Vad är kärlek ?


Kärlek är en underbar sak :)

haha :D

går väl it riktigt förklara :)


eller jo ,

DET HÄR är kärlek <3

 


hihi :D

men iaf , kom typ just hem från Luleå , elr typ en timme sen .

Sovit hos älskling heeela helgen , det var najs :)

och idag blire väl att typ chilla trorja ,:D

och typ kanske träffa Izze och Cissi ,


aja , puss !



förlåt

Av Elvira Carlsson - 4 december 2010 11:14

Dag 04 - Det här åt jag idag . 


Jag har fan it ätit nåt än :D 

HEHEEHH,  kul . 


aaja , sitter hos älskliiiing :D 

najsnajsnajs!  

skriver väl mer sen ;) pussN! 

  

jag saknar min syyyster ! 

Av Elvira Carlsson - 3 december 2010 17:55

Dag 03 - Mina föräldrar


Jaaa ,  mina föräldrar heter Carina & Per-Åke . 

Min mamma är 43 år och min pappa är typ 48 elrnå . 

Min mamma bor i Älvsbyn , och min pappa i Luleå. 

Dom skilde sig när jag var typ 6 :p 

Då bodde pappa i Älvsbyn , sen flyttade han till Luleå för typ tre år sen . 

Det finns väl it så mkt att skriva om mina föräldrar , . 


Jaaaja , 

nu sitter jag iaf hos älsklingen :)

det är najs :D 

skriver mer sen ,puss! :) 

Av Elvira Carlsson - 2 december 2010 13:06

Dag 02 - Min första kärlek .


HAHA , oj ;o

aja , min första kärlek hette typ .. Jocke xD

Eller min 'första riktiga kärlek '

Vi träffade varann första gången på en tjejkväll i Piteå den 29 april dehär året ,

sen var han i Älvsbyn en helg i Maj , och då baaa , ja .

Sen tog det slut i Juni , på examensdagen , haha .

Aja , det var väl min första kärlek antar jag .

 

Här får ni en bild på pöjken ;D



Men de var juu längesen ,

Nu finns det bara en för mig .

Min älskade Frans Holmgren! <3

Av Elvira Carlsson - 1 december 2010 17:38

Dag 01 - Presentera mig själv


Jag heter Elvira Carlsson , är 14 år gammal och bor i byhålan Älvsbyn med min mamma , hennes kille & tre syskon .

Min pappa bor i Luleå , så jag är där ganska ofta :D

Mina intressen är .. musik , kompisar o sånt :)

Och att vara med min underbara älskling oxå dårå! :D

Finns väl inte så mycket att skriva om lilla mig :)


 

Och sååhär ser jag ut ;D HEHEHE :ddd


pussN!

Ovido - Quiz & Flashcards