Forever a stone

Alla inlägg under september 2011

Av Elvira Carlsson - 18 september 2011 12:01

hejhej ,

just nu sitter jag här å chillar , vaknade för typ en timme sen.

idag blir det väl bara å ta det lugnt ellernå sånt!

kanske blir byn , om jag orkar (:

aja ,

igår var jag då med Angelica , vi chillade bara.

men aja,orkar inte skriva mer!

pusssn


bild från sommarn -10 , sakna!

Av Elvira Carlsson - 18 september 2011 00:02

Jag vet hur du ser ut i inga kläder
Kan det va därför du blev obekväm när
Visst du kan klippa dig skaffa en annan tjej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej


Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det
Visst du kan rycka på axlarna spela ball
Och fast du tycker du lyckas vet jag i alla fall
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken


Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej


Vi stod i fönstret bara du och jag
Jag viska det jag vet att du vill ha
Du vill att alla ska se så jag håller kvar
Men när jag bad dig att vänta så var du redan klar
Och du försöker hålla masken
Så du kan sväva över marken


Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Samma grej
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Jag vet allt om dig
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej
Ja, när du strippar och klär av dig är det samma grej
Jag vet allt om dig
Ja, när du strippar och klär av dig är det samma grej
Ja, när du strippar och klär av dig är det samma grej


Jag vet allt om dig
Jag vet allt om dig
Ja, jag vet allt om dig
Jag vet allt om dig
Jag vet allt om dig
Ja, jag vet allt om dig
Jag vet allt om dig
Jag vet allt om dig
Ja, jag vet allt om dig

Jag saknar dig .
Fuck this .
Av Elvira Carlsson - 17 september 2011 20:09

hejhej

just nu sitter jag här å chillar ,

sov ju som sagt hos Fanny inatt , de ägde.

kom typ just hem från byn osv , blir å chilla järnet ikväll

men ork it skriva mer . pussn!


Veronica Maggio - Inga kläder

Av Elvira Carlsson - 16 september 2011 14:37

Hejhej ,

just nu sitter jag här vid mammas data ,

idag har jag ba varit på skolan , hade ba tre lektioner så :)

fett chill å sluta halv tolv på fredagar ;)

aja , sen gick jag hem å städade ,

och senare blir det att fara och sova hos Fanny ! <3

det kommer bli fettnajs!

men orkar inte skriva nå mer :)

pusssnnmn


nån gammal jävla bild , saknar håret & näspiercingen sjukt mkt ... :((



så sjukt bra låt!

Av Elvira Carlsson - 14 september 2011 18:28

hej!

typ längesen jag skrev , ellernå

har som sagt ingen dator längre så -.-

så sitter vid mammas :p

aja,idag har jag bara varit på skolan , sprang coopertest i spöregn imorse .

grymt drygt , men annars har dagen varit rätt chill.

fast fick reda på att min lärare har bytt så jag har svenskengelska istället för spanska , vilket sög lite , menmen.

kom väl hem runt typ fyra , har ba chillat sen dess.

och ikväll blir det väl bara å ta det lugnt antar jag , finns typ it nå å göra här

aja,ork it skriva mer,  hejs!


 

kan bjuda på nån gammal bild,haha :p

Av Elvira Carlsson - 11 september 2011 00:37

har it skrivit på några dar, har int orkat.

orkar it göra den dära jävla 'dag'grejen.


aja , for till pappa ifredags typ tre , var med Moa&Mathias hela kvällen,fettnajs.

och idag var jag med dom på stan & träffade roligt folk , gode så kul.

kom väl hem runt typ halv tolv.

snart blire då å sova , blir å ta 11-bussen till älvsbyn .

menaaaja,

just nu sitter jag iaf här & är emo , haha . :/


btw, GRATTIS TILL ANGELICA SOM BLIR 16 ÅR IDAG! <3


menjaaaaaaa,ska it skriva mer onödiga saker nu , bye.



ett jävla år imorn,ork it..

Av Elvira Carlsson - 7 september 2011 19:43

Dag 02 - Min första kärlek

 

Min första riktiga kärlek..

Av Elvira Carlsson - 6 september 2011 13:01

Dag 01 - Presentera mig själv
Dag 02 - Min första kärlek
Dag 03 - Mina föräldrar
Dag 04 - Det här åt jag i dag
Dag 05 - Vad är kärlek?
Dag 06 - Min dag
Dag 07 - Min bästa vän
Dag 08 - Ett ögonblick
Dag 09 - Min tro
Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - Ett annat ögonblick
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bättre
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Ett sista ögonblick


ska göra en sån här igen .

kan ju börja nu ,

Dag 01 - Presentera mig själv


Jag heter Elvira Carlsson , är 15 år gammal & bor i Älvsbyn .

En liten håla i norrbotten , jag bor där med min mamma , hennes kille & mina tre syskon. Min pappa bor i luleå , typ 7 mil härifrån , så är där ibland oxå.

Jag går klass 9d på älvåkraskolan .

Och mina intressen är att vara med mina fina kompisar , chilla osv .

Osså kan ni få en finfinbild på mig . (:


 



Ovido - Quiz & Flashcards