Forever a stone

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Elvira Carlsson - 13 mars 2011 19:59

Dag 28: En tokig bild
haha , vi är ju helt crääzy ;-)


 
Dag 29: Den nyaste bilden på dig själv
går it ladda upp nya bilder , segar så myycket , men den här är väl gode ny antar jag .


  
Dag 30: Någon du aldrig kommer släppa taget om

 

 

åh,jag älskarer.



men a,hej .

ligger här i sängen just nu , kan ju berätta om min helg.


Fredag

Kom till pappa runt fyra typ , åt och så , sen for jag ut på stan och mötte upp min älskling , sen for vi hem till han .

myste lite, sen gick vi till hans farfars hus och sov där :-D det var mysigt :) fast jag somnade runt tio , haha!


Lördag

Vaknade runt halv nio , haha ! Så låg jag och älskling och ba myste ett tag :) sen åt vi ägg och bacon , hehe :-D

Sen så chillade vi typ , och runt ett , halv två gick vi hem till älskling och typ lämnade lite grejer .

sen for vi till .. coop arena och fixade biljetter till hockeyn typ ;D osså gick vi till ica och köpte lite typ .

sen for vi hem och duschade , sen for vi och såg hockey , hehe :D det var första gången jag var och såg hockey , jävligt coolt faktiskt ! :) och luleå vann ju såklart ;-)

sen åt vi på max , hehe . efter det for vi till älskling , chillade ett tag , sen åkte vi hem till papi och fetade oss på godis och cola :-D och såg austin powers på tv , haha! :-D osså somnade jag typ ruunt tolv elrnå :D


Söndag

Vart väckt av pappa runt .. halv tio kanske .

klev upp , fixade mig och så vidare ,

satt och chiillade med baby ett tag . 

sen runt halv elva började vi gå mot busshållplatsen :/

osså lämnade jag av älskling på en annan hållplats , hah.

inte najs :-o sen åkte då jag & min kära bror hem..

var hemma runt tolv , var med  cissi , vi for till mig och åt hamburgare , sen gick vi ut och var med lilla Vicky .

vi fetade oss på kladdkaka =D

sen gick jag & cissiliten till kyrkan på gudstjänst .

sen efter det bjöd dom på mat , tacos ! så jag , cissi , maja & linnea satt där ochåt , hehe .

sen satt vi där och drack te/kaffe i typ en timme och ba var allmänt coola , hahah!

sen gick vi till ica , jag , cissi & maja ,

sen fick jag skjuts hem , och efter det har jag it gjortnå aaaaalls .


men ska ba skriva en sak till .


Att igår sa hade jag och min underbara Frans varit tillsammansi ett halvår , det har varit sex underbara månader ! Och fler blir det . Du är mitt allt , utan dig ingen mig . Jag älskar dig så oerhört mycket , du är allt , underbara du <3

älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards