Forever a stone

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Elvira Carlsson - 15 mars 2011 22:45

tjubre bloggen .

just nu ligger jag i min säng osvvosvosv

idag har jag varit hemma från skolan hela dan , för jag mådde dåligt .

vaknade kring tolv , och typ låg i sängen och seeegade hela dagen :o

sen städade jag i köket (A) då blev mami glad :-D

och sen har jag gjort chokladbollar , heeeehe .

aaja , imorn blire då att fara på skolan  ,sen efter det , LULEÅ!<3

det blir najs :] ska dit och fixa nå praogrejer blä .

och träffa älskling<3!

hihi , jag saknar han :[

men aaaaaaaaaah , och jag taggar skeeellefteå , wä!

vill att det ska vara fredag nu!

menjaa,  har typ inge mer att skriva .

ska väl typ sova snart , fast ska prata med frans först , hihihi :-D

heiidååå!


 

åååh , snart ett år sen . sakna ..

Ovido - Quiz & Flashcards