Forever a stone

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Elvira Carlsson - 17 mars 2011 17:49

hej blogggen!

just nu ligger jag här i min säng och lyssnar på gammal musik typ , haaaaaaaha

kul å veta , aa .

och idag har jag varit på skolan  ,det var jävligt drygt. -.-

osså slutade jag tio över ett , och då var jag med Vicky , och vi gjorde it så mkt :)

sen var vi med aijaaa .

osså for jag hem runt fyra typ , och å kyckling till middag , åååååååååhsågott.

och jag borde egentligen plugga , men jag har ingen oooork .

osså måst jag fixa typ grejer till imorn då vi far till skeå !

hihi, de är naaaaaaaajs!

men aaaaaaa , orkar it skriva mer , skriver väl sen/imorn/när jag kommer hem elrnååååntingsånt!  pusssn!


 

 


åååh , kan it fatta att det snart har gått ett år ,

tiden går så jävla fort .

och vad folk förändras, de är sjukt .

Ovido - Quiz & Flashcards