Forever a stone

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Elvira Carlsson - 4 maj 2011 21:27

hej :]

sitter här , och ska strax bege mig till tven och se Off the map!

Idag har jag varit på skolan , eller a , var på en lektion (:

Kom försent till första , och mådde inte så jättebra , så orkade inte gå .

sen hade jag svenska , efter det möte , sen orka jag it va kvar , så gick hem .

osså har jag städat oså idag , tagit det lugnt .

och imrn blire ju skola , sen på eftermiddagen har vi konfamöte :o

fan vad jag längtar till gotland , bara nån veckakvar nu! (:

sjukt vad fort tiden går (:

och snart äre fredag , och då blir det att vara med min fina älskling ! <33

fyfan vad skönt :) saknar han ju inte lite!

men ja , orkar typ it skriva nå mer (:


puss.


 

Jag älskar dig nå så otroligt mycket , du är underbar älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards