Forever a stone

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Elvira Carlsson - 31 maj 2011 19:29

Hej :D

sitter här , som vanligt , trolol .

var hemma igår & idag eftersom jag är sjuk , vilket suger .

fast känner mig bättre nu , bara ont i halsen och snorig , haha .

idag har jag ba chillat oså , fett mysigt .

imorn blir det iaf skola :)

sista vanliga skoldagen! fyfan , nu känner man taggggen!

sommarlov om typ en vecka?!

och i övermorron , alltså torsdag så far mamma & Eve till uppsala ,

och jag får inte följa .. :( haha .

men ska då vara med älskling hela helgen så , hihi ;-)

han kanske kommer imorn , och det äger!

osså var jag visst tvungen att fara till pappa på torsdag så , ja , antar att det blir luleå då? ;o hahah .

men jaja , ska hitta på nå å göra nuuuu :D

puuuuuuuussn


 

Aija Fridenberga <3

Ovido - Quiz & Flashcards