Forever a stone

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Elvira Carlsson - 16 maj 2011 22:26

Hejsan (:

just nu sitter jag här , som vanligt , lololol

idaghar jag ,sovit ?

sen suttit vid datan osvosvosv

såg nyss en bit av pirates of the carribean 1 , men orka it se hela (:

och snart ska jag väl typ krypa ner i sängen  ,kanske prata med min baby en stund oxå :) <3

saknar han såååhär mycket :(

& de suger , men snart äre ju helg igen ;)

tiden går ju så fort nu , snart äreee examen :D och om typ nån vecka åker min syster & mamma ner till uppsala , och jag får inte följa :( haha .

men snart ska jag ner till gotland sååå! :D

och de äger , och jag taggar så in i helveeete ;>

men jajajajja , nu ska jag göra nå annat , sen ska jag sooooooova!

puuussssN


hihiheh , jag & babyyyyy på Cissi's grillkväll , typ oktober?

awww . <3

Av Elvira Carlsson - 16 maj 2011 13:56


Jag saknar sommaren 2010 .

Jag saknar dig , som du var då , då vi var bästa kompisar .

Det var du & jag genom allt  . .

Ovido - Quiz & Flashcards