Forever a stone

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Elvira Carlsson - 5 juli 2011 15:03

   

söta bilder eller nå!



vaknade runt tolv av att mamma ringde å väckte mig..

då for jag ut på marknaden med Fannnnybabe <3

osså kom jag hem för ett tag sen ,

och nu sitter jag och väntar på att resten av min fina familj ska komma hem!

jaja , skriver väl mer sen . pusssn :)

Av Elvira Carlsson - 5 juli 2011 03:12


Så var man äntligen 15!


Fyyyyfan vad naaaaaajs ! :D


Och födelsedagen började superbra! Eller okej , igår eftermiddag oxå!

Var med Angelica & Daniel från typ sex elrnå .

Vi åkte runt, sen träffa vi Anton & Linus , å då åkte vi upp till storforsen å var där ett tag! :)

Sen for vi ner på byn , chillade med Linus , Henke , Jenny , Linus och några till ett tag.

Sen så gled vi runt osvosv , osså for vi till lillstrand å bada med Felicia & Linnea.

efter det gled vi ba runt ännu mer .

Och då klockan slog tolv så sjöng Angelica , Daniel , Ruth Celina och Sanna för mig.

guud så fint!


sen chilla vi ba på byn åsånt ,

och senare idag blire väl å vara med Angelica antar jag , å träffa Fanny å Cissi osv! najsnajs !


osså äre marknad åsånt ,hehe.


får väl hoppas på mycket presenter!

hihi.

men nu ska jag då göra nå annat!

pusssssssssN

Ovido - Quiz & Flashcards