Forever a stone

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Elvira Carlsson - 30 juli 2011 23:43

hejhej.

sitter här hos pappa å chillar , som vanligt.

idag har jag inte gjort mycket alls , vaknade typ strax efter tre , duschade, sen åt vi pizza. efter de gick jag & lillebror å köpte godis , när vi kom hem såg vi ' Gulliver's resor' , gode bra film! :D

sen såg vi typ tv ett tag , osså ville pappa att vi skulle se '' The Tourist'' , så vi såg den. oxå gode bra, och min älskling Johnny Depp var ju med i den , hehe ! ;)

sen har jag it gjort nå alls , suttit här bara!

hann inte träffa älskling idag , å de suger :o

men ska ju vara med han imorn så! :D


och är så sjukt glad nu , pappa bokade biljett till lk tidigare!

åååh :D taggar som fan , de kommer äga sönder! ;D

plus att systeryster kommer då! och de äger , för jag saknar hon!

menmen , ska sluta skriva onödiga saker <:

pussN!


     

     

     

   

       

     

     

   

lite fina bilder från nån rolig skoldag ;>

och sista bilden ; karnevalen.

Av Elvira Carlsson - 30 juli 2011 04:02

tjuubloggen.

just nu sitter jag här i min ensamhet och är allmänt deppig typ.

fast vet inte riktigt varför ,

typ för att jag jättegärna vill på PDOL, men he blir ju it..

och att jag saknar älskling sjukt mycket redan .. vetit hur jag ska klara mig imorn :(


osså saknar jag älvsbyn , konstigt nog,  saknar mina fina vänner, min familj & speciellt min mamma , haha . :(

men ska ju vara här i typ en vecka till  , bara å stå ut med det!

fast det är ju sjukt najs att vara här oxå , få vara med älskling varenda dag, helt underbart! <3


men aa,

vetit riktigt vad jag ska göra resten av natten , kommer väl typ it kunna sova..

funderar på å dygna , men det kändes jobbigt . fast om jag lägger mig nu kommer jag sova bort hela dagen imorn typ :o och måst hinna träffa Frans innan han far.

annars dör jag ! men jaja,

ska väl hitta på nå annat å göra, hejs !


 

Ovido - Quiz & Flashcards