Forever a stone

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Elvira Carlsson - 29 juli 2011 23:28

     

     

     

     

     

     

     

     

    Åh , seriöst , vi har fan världens bästa klass.


Ni äger!

Av Elvira Carlsson - 29 juli 2011 23:18

Hejhej ,

sitter här hemma hos pappa å typ chillar järnet.

varit med älskling hela dagen , sovit där i typ tre dagar, fett chill.

imorn blire typ att vara med Aija , Frans far ju till piteå så :-(

Vill oxå dit , aldrig varit på PDOL , osså spelar ju Veronica Maggio imorn!

menmen , lk är ju nästa helg såå , får väl hoppas på att nån av mina kära föräldrar kan ge mig lite pengar så jag kan fara dit! ;-)

menmen ,

orkar typ inte skriva så mycket mer , skriver när jag har nå intressant å skriva ist!

pussn

Av Elvira Carlsson - 29 juli 2011 02:52

hejhej, ork it skriva nå

 men jag äger :DDDDDDDd

nej men 

idag har vi it gort mycket , varit på stan osvosv , hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards