Forever a stone

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Elvira Carlsson - 3 december 2012 19:44

Var ju några dagar sen jag skrev..Fredags kom då Angelica hit,och vart lite festligheter på kvällen. Kvällen slutade i gråt och krossade glasflaskor,höhö.

Lördag åt vi bakismat,pizza,sen åkte vi in till stan tillsammans med min systeryster.

Sen när vi kom hem så tog vi oss en återställare,sen åt vi ännu mer pizza. Sen ringde en kompis till mig och frågade om vi skulle komma på fest,så då drog vi dit. :-) 

Också den kvällen slutade i gråt,jag måste verkligen sluta dricka alkohol. Haha..

Menmen! Sen åkte Angelica hem igår nångång mitt på dagen,så sov jag några timmar osv. Idag var jag då ledig så har inte gjort speciellt mycket :d

Men imorgon blir det skola igen,känns jobbigt.

Ajaaa,har inge mer att skriva så bjuder på nå bilder!


       

Oj,vart visst bara bilder på mig och storasyster,haha! Bilder från tvåtusenelvaaaa


Ovido - Quiz & Flashcards