Forever a stone

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Elvira Carlsson - 23 december 2012 06:09

Huvudet ba snurrar,tror jag har sömnbrist på riktigt..sovit typ sammanlagt 8 timmar på två dygn,känns som att jag kommer dööööööööö..Kan man dö av det?

Men kan ju fan inte sova nu,åka till älvsbyn kvart i tolv,less.

Ska nog ta en dusch,packa mina grejer å sen dö ett litet tag iaf!

Fast först - TOBAK.

Av Elvira Carlsson - 23 december 2012 03:03

Allt vart ju inte som jag trodde idag,eftersom jag är så jävla dum ibland så har jag ju förstört det som betydde mest för mig justnu..Så less,å full är jag också,ovanligt? Nä. Ska fan sluta ricka efter nyår.

Jennifer å Rikard ligger jsut nu och sover här i samma rtum som mig,trevligt.

Och jag försöker få hit nån social jääävel :o Less på allt,tur jag ska till älvsbyn om nån timme så slipper jag fittluleå!

Sen kaaaaaaaanske det blir skeå till veckan,får hoppas!

Men har inge mer å skriva,hare braa pussss

Ovido - Quiz & Flashcards