Forever a stone

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Elvira Carlsson - 5 januari 2013 22:59

 

Some days I can't even trust myself.

Av Elvira Carlsson - 5 januari 2013 15:39

No more tears,my heart is dry.

I don't laugh and I don't cry.

I don't think about you all the time.

But when I do - I wonder why.

Av Elvira Carlsson - 5 januari 2013 14:21

Var ju ett tag sen jag skrev ju märkte jaaag,

Onsdag fick jag finbesök från piteå,vi gjorde inte så speciellt mycket.Somnade för tidigt..gode sjuuuuuk.

Torsdag åkte min kompis hem,sov typ till fem? Sen kom Mhoe,Olle,Sandra,Ida & Jespeeer. När Sandra å Ida åkte hem for vi andra ut å gled bil :) Kom typ hem fem-halv sex på morgonen,men kul var dete iaf :)

Fredag var jag med samma folk hela dagen,sen kom min Moiiiiis och sov här <3

Vi låg å såg Jersey Shore heeeela natten med några pojkar,sen när dom for så sov vi. Vaknade för typ en halvtimme sen,och Moa åkte hem nyss :( så funderar på å sova nån timme till!

Men skriver väl när jag har nå kul å skriva!


 

Allra käraste syster

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards