Forever a stone

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Elvira Carlsson - 8 januari 2013 23:08

Idag har det inte hänt mycket,sovit,öppnat dörren åt Hanna & Jennifer,fortsatt sova,städat toan/köket/rummet. Varit med Ida,bakat negerbollar å kladdis. Nu sitter jag här å pappa ska sova så kan itne skriva nå meeer,hejs!

Av Elvira Carlsson - 8 januari 2013 03:29

Det första jag gör när jag är ensam är att bryta ihop.Varit ensam en enda timmen,och har inte slutat gråta än.

Orkar fan inte med det här nu. 2013 skulle börja bra,jag skulle fan inte må såhär,och har inte mått så heller. Men nu är jag tillbaka där åter igen. Och jag försöker verkligen,men vet inte vad jag ska göra. Jag gör saker som får mig på andra tankar,jag har kul. Men när jag är ensam kommer allt tillbaka,varje natt. Jag vill inte,jag orkar inte med det här längre. Jag behöver nån.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards