Forever a stone

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elvira Carlsson - 7 januari 2013 23:17

As we grow up, we learn that even the one person that wasn't supposed to let us down probably will. You will have your heart broken, probably more than once, and it's harder every time. You will break hearts too, so remember how it felt when someone broke yours. You will fight with your best friend and maybe even fall in love with them. You will blame a new love for things an old one did. You will cry because time is passing too fast and you will eventually lose someone close to you. So take too many pictures, laugh too much and love like you've never been hurt because every 60 seconds you spend angry or upset is a minute of happiness you will never get back.

-

Av Elvira Carlsson - 7 januari 2013 19:09

   

Första bilden är från april,och andra är från idag.

Min älskade piercing är äntligen på plats igen,underbart :)

Kände för att pierca mig,tänkte först göra i mitten,alltså underläppen. Men kände att det jag inte skulle passa i det,så det blev den gamla igen! Annars då? Jo,är med Jennifer,eller hon är ute just nu. Vaknade typ två av att det plingade på dörren å Jennifer&Alicia kom. Bara varit i stan hela dagen,kom hem för typ en timme sen. :)

Ikväll ska jag vara med Olov och kanske Ida,blir nog bra!


Av Elvira Carlsson - 7 januari 2013 05:17

Snart är det här jullovet slut,har varit heeelt underbart.

Varit med fint folk varenda dag,gjort saker jag inte gjort förut och bara haft det allmänt jävla bra.

Fast jag mått sååådär vissa dagar oxå,menmen! Har inte varit ensam en enda dag,och det är otroligt skönt att veta att man har sina fina kompisar där.

Jaja,har då just varit med Adam,Robin & Josse.Så snart blir det väl sängen,ska försöka att inte sova alltför länge så jag orkar upp till skolan på tisdag. Senare idag blir det då å vara med Ida,Olov å kanske Josse!

Och har varit nykter i en vecka nu,haha! Så otroligt skönt att inte vakna upp bakis varenda dag. :-)

Menmen,har väl inte så mycket mer att skriva sååååå,vi hörs väl någongång i framtiden!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards