Forever a stone

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Elvira Carlsson - 4 oktober 2010 14:05


jag ryser när jag hör ditt namn , det bara e så .

Av Elvira Carlsson - 4 oktober 2010 13:45


Fanny Karlsson

alla minnen , alla dessa år . fyfan ,
vi har gått igenom allt tsm , jävlat ALLT .
skratt & tårar , och alla underbara minnen ,
typ första gången jag var hos dig ? då din lillasyster snödränkte mig , HAHA ,
då vi var ute och gick i lera , osså fastnade vi och du fick it upp din sko utan var tvungen stå där och gräva i typ en timma ! haha ,
och då vi var på KP typ varje dag och köpte powerking ?
och då du cyklade osså gick din kedja av , den där kärringen!
HAHA , då vi vart jagade av den dära ryska kärringen ända till Nyberga ?
och sen då det låg nåt i skogen ? hahah
då vi gick vilse på järnvägen . och då din mamma färga mitt hår .
hah , och allt dedär . typ , '' den här låten påminner mig om din mamma Fanny '' !
dt finns så sjukt mkt minnen , typ då vi brukade vara på kyrkan jätte ofta för att din mamma jobbade där , och då vi skurade golvet med fingrarna!
och då vi städade storgatan ? och fick pengar ,  hehehe!
och varje gång jag sov hos dig då vi var små ? då vi alltid såg nån Barbie film ? och du somnade alltid då hon kom in i den förtrollade skogen elr vafan de nu var !
och Halloweendiscot för några år sen ? då jag spydde på ditt golv , haha .
och alla gånger på Stuffa , så jävla kul typ , hahha!
fyfan , finns så jävla många minnen .
men sen du flyttade har it allt varit likadant .
allt har förändrats , kom tillbaka .


men du kommer alltid vara som en syster för mig .


jag älskar dig , lillasyster . ♥


Ovido - Quiz & Flashcards