Forever a stone

Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Elvira Carlsson - 25 oktober 2010 19:51

tjubloggen ,

just nu sitter ja här , och drygar .

idag har jag it gjort så mkt , skola oså ,

försov mig , och vakande typ elva :o

sen på ämnesfördjupningen så fick en lärare särryck och tog min mobil -.'

ja fick fan damp;o sen sa hon att ja och cissi sjöng dåligt , HAHA .

schyyyysst typ.

jag typ hatar hon ;O


men iaf , efter skolan var ja med cisssib :)

vi hade ju typ kul ((:

men nu ska ja göra nå annat , puss!


 


Shontelle - Impossible <3

Av Elvira Carlsson - 25 oktober 2010 00:25

hejhej

just nu sitter ja här och pratar med älsk i tlfn , som vanligt :D

och för ett tag sen så..... TOG JAG HÅL I NÄSAN .

tredje gången nudå ;) hihi


 

fiiinbildeN dära , jao ;))


men ska lägga mig i sängen nu ,

puss

Ovido - Quiz & Flashcards