Forever a stone

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Elvira Carlsson - 27 oktober 2010 22:26

Hejhej !

Just nu sitter ja här och nöter världens bästa låt , '' Wake me up when september ends'' , så bra!


Idag har jag varit på skolan , och de var ju faktiskt gode kul typ :)

fast hade spanska proov :o men gjorde iaf mitt bästa !

sen på slöjden drygade jag med min lärare , och tillslut så fick hon dampryck , HAHA ,så kul :).

sen for jag och Aija hem till mig :D vi gjorde typ it så mkt , ba typ fixade oss :)

sen runt fem skjutsade mamma ut oss på byn , vi skulle på SSUmöte :)

har ju gått med i SSU nu :D

men iaf , de var typ ganska intressant :)

sen klockan sex for jag till Philadelphia , musikgrej igen!

Det var jävligt kul ! fast tyvärr så vare sista gången :(

buhu , men dom kanske ska starta upp nåt igen , hoppas då de! :)

och imorn blire då skola igen , sen på fredag kmr bästavän !

och på lördag blire LULEÅ <3 träääffa älskling! de blir NAJS .

ohja :D 


men iaaaf . har ba en sak till att skriva .

SKÄGG .


aja , skriver mer sen elrnå :)

puss!


  bästavän & jag @ toan på bibblan ! :D <3



Green Day - Wake me up when september ends <3

Ovido - Quiz & Flashcards