Forever a stone

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Elvira Carlsson - 31 oktober 2010 23:52

tjubre

just nu sitter ja här , helt död .

kom typ hem för .. en halvtimme sen ?

varit med bästavän , som vanligt ;)

och imorn blire LULEÅ<3

och då bliiire väl att vara med älskling! :D <3

och de är såååååååååååååhär najs !

hihi :)

men iaf ,

jag mår tyyp piss ,

känns typ som att jag har rökt på och sen fallit ner för en trappa ? :o HAHA.

osså är jag så jävla sur ,


men aja , skriver väl mer sen .

puss!





fattar it vrf vi ens försöker längre , alla vi vet att de it kmr bli som förut .

jag är fan it den enda som har förändrats , det har vi alla .

men de betyder väl inte att de inte kan va som förut igen typ ?

men aja,  skiter fan i dehär nu , jag skiter i dig .

det spelar ingen roll längre , det gör inget längre .

Av Elvira Carlsson - 31 oktober 2010 01:43

nu fattar ja it ,

varför nu ?




varför kunde du it ba ha sagt det för typ ... nån månad sen?

Ovido - Quiz & Flashcards