Forever a stone

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Elvira Carlsson - 4 november 2010 02:09

blir väl sängen nu så jag orkar göra nå imorn :)

hah ,

smsa / ring om dt är nå !


puss , !

Av Elvira Carlsson - 4 november 2010 01:19


en bild säger mer än tusen ord ,

vill att allt ska bli som vanligt igen .

saknar er ,

alla minnen , allt .

aassså fuck it .


jag klarar it dehär längre ,

vem i helvete försöker jag lura ?

jag orkar it .

jag är inte stark ,

& allt är mitt egna jävla fel .

det är MITT jävla fel att jag inte har nån kvar .

jag får skylla mig själv .

Av Elvira Carlsson - 4 november 2010 00:21

hejbloggen ,

just nu sitter ja här i luleå och drygar typ :/

he suger ,

men iaf , imåndags kom jag hit ,

då sov jag då hos älskling iaf :)

och på tisdag så var jag med ääälskling heela dan !

vi var typ hos han ett tag , sen for vi ut på stan och träffade Moa , Moa Fagerlönn och Paulina Alatalo :)

sen gick vi och såg biiio :D

vi såg '' I rymden finns inga känslor '' :)

ganska bra , men typ udda film , haha! :D

och igår så var jag med Moaa :) fast ba nån timma :/

och snart ska jag väl typ sova? för idag ska jag vara med ääälskling trorja! :)

osså kanske jag drar hem redan på lördag ,

MIN NEGERFRU ÄR I BYN ! <3


men aja , skriver väl mer sen :)

puss !


 

Isabelle Olofsson , älskade negerfru ! <3


Paramore - Decode <3

Ovido - Quiz & Flashcards