Forever a stone

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 23:51

nu tycker ja att jag borde skriva lite om min underbara pojkvän ? okej!


Frans Holmgren .


Tänkte skriva ett lååångt inlägg nu .

Men det går inte ,

min kärlek till dig går fan inte beskriva med ord .


Så tänkte bara skriva tre ord ,

tre små ord , med STOR betydelse .


Jag älskar dig  <3

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 23:45

 


Bästavän ,


nu då & föralltid .


jag älskar dig

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 23:29

hejsansvejsan ! :)

nu sitter jag hemma hos paaappi & drygarrrr

de är drygt , ?

idag har jag varit med älskling ,

fan vad underbar du är ! <3


vi gjorde it så mkt , såg film och myste typ :)

och imorn blire att vara med han igen ! <3

och på söndag blire att fara tillbaka till Älvsbyn , :/

vill fan it .

men iaf , när jag kmr hem så blire väl att träffa Vicky ,

och sen tpp va med Moa antar jag ? :)

men jaja , skriver lite mer sen :D


pussN!

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 17:46

yeeahyeah!

sitter här hos älskling :-) 

deäger ;D

vi lyssnar på disneymusik :) MIHIHI .

jag ska snart hem , de suger snopp .

aja,skriver sen? :D


puss! 


  

Victoria Rundqvist 

jag älskar dig , storasyster . 

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 02:12

kanske borde gå och sova nu så jag orkar upp och vara med älskling ..sen :D!


hihi , puss!

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 01:18

You have to take the good with the bad ,

smile with the sad .Love what you got ,remember what you had .

Always forgive ,but never forget .

Learn from mistakes ,but never regret .

People change ,things go wrong .

But just remember ,

life goes on .


Forgive , sounds good .

Forget , i'm not sure i could .

They say time heals everything ,

But i'm still waiting

 


It's sad when people you know

Become people you knew .


When you can walk right past someone

like they never were a big part of your life .


How you used to be able to talk for hours and

now you can barely look at them .

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 01:07

ny bloggheader ,

tackar min kära syster så hemskt mycket ! :)

Av Elvira Carlsson - 5 november 2010 00:32

hejhej! :)

just nu sitter ja här och drygar ,

sitter och taggar massa bilder på fb (a) hihi

aja , idag har jag it gjort nå , eftersom nuuuu äre freeedag :o!

men igår var jag med ääälskling , !

de var underbart :) vi gjorde it så mkt ,

var hos han och myste typ :D

och idag blire väl att vara med han igen ? :)

osså resten av helgen med! :D hihi ,

och på söndag blire att fara hem igen :/

men ska nog ( förhoppningsvis ) till Luleå igen den tolfte :)

för dååååå äre en speeeciell dag :]

då firar jag och min underbara älskling två månader !

två sjukt underbara månader med världens bästa ! :D

hihi :) då blire mys !


men aja , min syster håller på med en ny bloggheader åt mig ,

puss på världens bästa syrra för de!


men jaja , skriver väl mer sen? :)

puss !

suuummertimes '

sakna! 


Justin Bieber - One less lonely girl <3

Ovido - Quiz & Flashcards