Forever a stone

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Elvira Carlsson - 7 november 2010 20:32

Vem?
Vem sov hos dig senast? Moa trorja :)
Vem pussade du sist? Älskling <3
Vem tror du tänker på dig nu? älskling(a)
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? älskling <3
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? venne , orka kolla :p
Vem har du senast ringt? typ ingen xD inga pengar ;o

Vad?
Vad får dig att bli rädd? mkt .
Vad gjorde du i helgen? var med världens bästa , <3
Vad har du på dig just nu? myysiga kläder .
Vad tänker du på just nu? mkt ..
Vad för mobiltelefon har du? en cool en :]
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? blåååå

Är?
Är du snygg? nej
Är du brunett? egentligen ja :-)
Är du orolig för något? aah ..
Är du lycklig? jo<3
Är det snyggt med rosa strumpor? joråh
Är du kär? nej , jag är förälskad !
Är du oskuld? kanske :) ?
Är du mysig? alltid ;)
Är du ensam just nu? jupp

Har?
Har du blivit sviken av en vän förut? jo
Har du plattat håret någongång? ja ?
Har du något husdjur? dammråttor ;D
Har du gått ner i vikt förut? jo
Har blåa ögon? blågråa typ :)

Vill?

Vill du ha breda höfter? nope
Vill du vara smalare? jo
Vill du att det ska vara soligt nu? jaa
Vill du vara singel? nej !
Vill du sova just nu? nja :)

Kan?
Kan du cykla fort? ehjo!
Kan du sminka snyggt? jodå
Kan du springa långt? nej .
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? nejj ;o
Kan du bita dig i tån? ne
Kan du vara sparsam med pengar? nej ? xD

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? somja har de typ :)
Hur vill du bo? - såhär .
Hur är ditt drömjobb? venne
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? som frans<3


Ska?
Ska du sova snart? trore , elr om nån timme ;pp
Ska du utomlands i år? noep
Ska du ha något svart på dig imorgon? säkert
Ska man va lång eller kort när man är kille? lång ;)
Ska du köpa något i veckan? venne 

Av Elvira Carlsson - 7 november 2010 20:24

tjubloggen !

så är man hemma igen .

de suger . :(

aja ,idag har jag it gjort mkt , kom runt tolv , åt pizza medsyrra & lillbrorsan ,

sen kom Vicky , så jag följde hon till Kb , sen kom Cissi :)

och då kom vi på att vi skulle tända ljus på kyrkogården ,

så vi gick och köpte ljus ,och drog dit .

jag tände på mormors , Cissi på sin gammelfarmors , och Vicky påden dära ''Minneslund'' grejen .

sen var jag med Moa , och vi var typ med Rasse , Leif & Cavie , ganska kul .

sen drog jag hem :-)

och de är kallt som fan här !

typ minusgrader ute & 14 grader inne ,

elr typ tio grader i mitt rum -.- elementena funkar typ it , KUL!

osså har jag ingen jacka så kmr frysa ihjäl när jag går ut imorn :(

nu har ju snön kommit </3


osså ..

saknar jag min älsklign somfan , desuger .

aja , skriver sen ,

pussN!

Av Elvira Carlsson - 7 november 2010 02:02

heh , sängen nudå !


älvsbyn klockan 11 (y' -.-

ffffucklife .



pussgonatt!

Av Elvira Carlsson - 7 november 2010 01:23

tjubloggen ,

nu sitter ja hos pappa & drygar :(

måst snart sova , ska upp nio & fara tillbaka till tattarhålan , ..

vill fan it , vill stanna föralltid .

lovet har varit B Ä S T .

för jag har fått vara med älskling hela veckan typ <3


men aja , imorn när ja kmr hem blire väl att va med ffolket .

sa träffa Vicky , osså blire väl att vara med Moa & I.c antarja ? ;)

aja , kul typ .

fast vill dock hellre stanna , men shit the same .

ska ju förhoppningsvis träffa älskling på fredag så :)

men jaja,  ork it skriva mer , ni får bilder ist!


 


puss!

Ovido - Quiz & Flashcards