Forever a stone

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Elvira Carlsson - 14 november 2010 23:57

tja ,

har ju it skrivit på några dar .

så nu ska ja skriva om helgen ,


Fredag

Var på skolan , som vanligt . 

var t.o.m med på idrotten ! fast vart utkastad från bilden , HAHA .

sen efter skolan for jag till Luleå med Maja ! Och träffade min underbara älskling<3

sen då ja kom hem , var jag med Moa , och typ några .

sen for vi te Caviiie och var med några fler , de var najs ,.

kom hem runt tyyp tolv , bråkade med mamma , pratade med älskling , sen sova.


Lördag

Vaknade typ runt kvart över åtta , och skyndade mig , för skolan börja nio .

drog till skolan , hade tre lektioner . Sen drog alla te gymnasiet .

Sen for jag & Madde till Ica , tänkte tigga pengar av mamma för jag var hungrig ,

fast då fick vi sitta och fika i fikarummet ist !

De var najs , sen drog vi tillbaka till gymnasiet , sen till busstationen & väntade på min älskling <3

sen när älskling kom , drog vi till Ica & väntade på att mamma skulle sluta .

Då träffa vi Therese & Hanna! :)

sen for vi då hem , och myste ett tag typ

sen gick vi till Simone och var där ett tag . kul

sen var vi ba hemma oså :)

sen när han for var jag med Moa ett tag , sen när hon drog somnade jag nästan direkt , var hur trött som helst .


Söndag

Vaknade först åtta av att mamma sa att hon for till IKEA -.'

sen somnade jag om , vaknade typ tolv .

ringde Moa , sen gick jag in till Eve och pratade med hon & Jocke .

sen gick jag typ och fixa mig oså , osså kom Moa, 

vi drog typ ut på byn runt ett elrnå .

sen var vi typ med Henke , Leif , Sanna , Danne , Jenny , Jesse & Arvid .

vi gjorde it så mkt , sen for alla , så jag och moa var ensamma .

sen fick vi skjuts till Västermalm (y'

sen kom mamma hem med haaamburgare!

sen dampa ja med syster ett tag .

och nu sitter ja här & deppar .

och imrn blire skola , kul liv .


ork it skriva mer . puss .


vart nöjd med min teckning på bilden i lördags !  

Ovido - Quiz & Flashcards