Forever a stone

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

ghetto superstar , that is what you are

Av Elvira Carlsson - 30 mars 2011 20:15

tjuubloggen ,

de var ju fan längesen man skrev? ;o

men har typ it suttit nå vid datan alls :-D har ju fullt upp här i luleå ;-)

I måndags började ju då praoen , de var väl kul .

Och på kvällen sov älskling här , om jag minns rätt .

Osså prao igår då , och då sov jag hos älskling :-D

Och vaknade imorse och hade jätteont i magen , så det vart ingen prao :/

Så jag har ba chillat idag , kom hem från älskling runt .. tio :)

för han började halv elva så ;p . Och när jag kom hem såg jag ' Paranormal activity 2'

den är ju ganska bra :-)

sen har jag ba chillat typ :D

osså har jag varit ensam hemma hela dagen typ , it så kul :(

men snart kommer pappi hem :]

hihi , och sen blire väl att duscha oså :)

men jaja , orkar it skriva mer ;D puss!





GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA :-)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elvira Carlsson - 22 januari 2013 03:36


Sitter i skype med Jonas å Gustav å väntar på att vi ska börja spela nån jävla gåååång! Tar ju typ ett år men ajaaaa..     Det här har jag bestämt att tatuera in. :)   ...

Av Elvira Carlsson - 21 januari 2013 23:24


Har sovit hela dagen. Spelat LoL några timmar å nu sitter jag i skype med en jävla kalixbo ;) JÄTTEKUUUL! Nu vet niiii,hejs!     Bestisfestis ...

Av Elvira Carlsson - 20 januari 2013 02:10


Var med Josse igår,kul. Nyss sett bästa filmen på lääänge,''The perks of being a wallflower''. UNDERBAR. Ska väl snart krypa ner i sängen,sovit fyra timmar natten som var så är ju gode jävla trött. Jaja,gonatt.     fiiint hår  ...

Av Elvira Carlsson - 17 januari 2013 20:20

                                          ...

<3

Av Elvira Carlsson - 15 januari 2013 06:15


  I'm not gonna let you runaway. I love you like the stars above,I'll love you till I die. ...

Ovido - Quiz & Flashcards